#NavdihTedna: SI DRZNEŠ PREČKATI MOST?


#NavdihTedna: SI DRZNEŠ PREČKATI MOST?

Ko je dekle dejalo, da me malo naprej čaka lesen, viseči most je moje srce poskočilo od navdušenja. Ja, čas je, da prečkam Most. Čas, da simbolno označim svoj Prehod v novo obdobje.

Od kar pomnim imam rada Mostove! 
Nekaj mogočnega je v njih, v njihovi raznolikosti, arhitekturi in seveda SIMBOLIKI. O njih sem pisala, jih fotografirala, prečakala in jim posvetila eno od edicij Aluninega Časopisa.

Kar nekaj časa sem kolesarila in že mislila, da sem jo narobe razumela, a sta mi dekleti na sprehodu zagotovili, da je le še dobrih 100 metrov do njega. Lahko greste pa tudi po tej strani nazaj v mesto. Boste imeli makadam. "Lepo pot", sta dejali.

Hvala, bom kar nadaljevala. Želim videti ta Most. To sem si zamislila in to bom storila. 
In res, čez dobrih 100 metrov ga zagledam. 

Lesen, dolg, ozek Most. 
Utesnjene oblike. 

V želodcu me stisne. Želja po tem, da bi ga prečkala, pa se umakne strahu, ki objame celo telo. Občutek paraliziranosti potuje iz trebuha v roki in nato še v nogi. Usta se mi osušijo. Uh, nisem prepričana, da si želim čez ta Most. 

V tistem zazvoni telefon. 
Kliče prijateljica ... Ko ji povem, kje sem, me potolaži, češ, kar stopi naprej... sem ga prečkala že neštetokrat. Most je trden kakor kamen kost :)

Poznaš ta občutek, to preizkušnjo? Ko se odločiš narediti korak naprej, ko zapuščaš meje znanega, ko stopaš v Neznano? Ko se sprašuješ če boš zmogla ... in potem pride strah!
Vedno znova nas obišče, ko se lotevamo novega.
Ko stopamo v Neznano!

In potem včasih naredimo korak naprej, včasih pa potrebujemo več časa in več podpore, 
da naredimo premik! Včasih tudi ne naredimo tega koraka.

Ok!
Pa dajva, sem si rekla. Ena roka se je oklepala Mostu, druga kolesa. Ampak sem stopala. Step by step, kot pravi pesem iz najstniških let. Želodček čiso skrčen. In ko sem prečkala polovico, sem se poškilila dol proti mogočni Savi! Velika Reka Življenja!

Strah, ki se me oklepal, se je sedaj že malo zmehčal. Krč v trebuhu je popustil. 
Začutila sem hvaležnost in radost, da sem zbrala pogum in prečkala Most.

Kam tebe snubi življenje?
Kaj je tvoj Most h kateremu te snubi življenje? 

NAJ TE NIČ NE USTAVI! 
Korak za Korakom. 

Most hrepeni po tvojem pogumnem Koraku ... in morda so te besede, tiste, ki pravijo, tako kot je meni dejala prijateljica: "ZMOREŠ! Zaupaj si! Kljub strahu stopi korak naprej...!"

VIDEO POVABILO K DRZNOSTI!





Če želiš narediti kvantne skoke na svoji Poti pridi na individualen program ALKIMIJA MATERNICE. Program te bo podprl, da zasiješ z vsem kdor SI! Manifestiraj, svoja hrepenenja, sanje in želje. Pogum šteje! Odločitev šteje!





V soboto, ✭ ✭ ✭ 9. 4. 2016 ✭ ✭ ✭ te vabim na #DanZame v Ženski Krog, kjer bomo skupaj naredile mogočne premike. Danes je zadnji dan za ugodnejše prijave.  Pridi v Krog!



Če si v Mariboru te ✭ ✭ ✭ 13.4. 2016 ✭ ✭ ✭ Vabim na pogovor o Ženski Moči in Rdečih Šotorih. Podrobnosti (klikni)... Vabljeni VSI!




ALUNINE NOVIČKE TEDNA: http://eepurl.com/bWwZbv 


NAVIJAM ZATE! 

Pomladni pozdrav, 

Suzana Grau




SUZANA GRAU
Ustanoviteljica in umetniška ustvarjalka Aluna Templja


Suzana Grau je po izobrazbi akademska igralka, ki je gledališke izkušnje oplemenitila s potovanji, izobraževanji in izkušnjami pri staroselskih ljudstvih.

V Avstraliji ji Tribal Royal Society International podelil naziv Evropska Ambasadorka za Kulturo in Zdravljenje, kar je ustvarilo most med njenimi ustvarjalnimi in zdraviteljskimi tokovi.

Potovanja so ji širila Duha. Znanje staroselcev pa je v nji prebudilo in okrepilo znanje delovati v Dobrobit Zemlje, Skupnosti in prihajajočih Generacij. 

Suzanine delavnice in obredi so preplet njene ljubezni do zgodb, plesa, petja, ter izkustev in modrosti, ki jih je nabirala pri raznolikih učiteljih in staroselskih kuturah. 

Suzana vodi individualne in skupinske delavnice v Sloveniji, Avstriji na Hrvaškem in Poljskem. 

Njena Vizija je preporod Ženske ustvarjalne moči in navdiha, ki bo oplemenitila Življenje nas in prihodnjih Generacij.


Generacije...


​KONTAKT: 

M: + 386 41 304 683 • E: alunatemple@gmail.com

W: http://alunatemple.blogspot.com • FB Rdeči Šotori s Suzano Grau

Utrinki iz Krogov in Obredov, ki jih je vodila Suzana Grau