#NavdihTedna: OSVOJI NAJTEŽJO LEKCIJO



#NavdihTedna: OSVOJI NAJTEŽJO LEKCIJO

Eden največjih izzivov, ki nas obiščejo na poti, ko posejemo semena, ko začnemo nov projekt ali ko uresničujemo svoje sanje, je potrpežljivost. Si predstavljaš, da bi posejal-a seme in potem zemljo vsak dan malo odkopal-a, da vidiš, če je že kaj zraslo? In če ni, padla v jok, ihto ali obup? Morda bi te preplavil strah, da nikoli ne bo nič zraslo na tvoji njivi...

Ali bi se jezil-a na želod, ker še ni hrast?

Zdi se smešno, kajne, pa vendar se ravno s tem soočamo, ko začnemo nekaj novega, ko gradimo svoje sanje ali ko preobražamo svoje načine odzivanja na Življenje.

Vsak dan znova se moramo odločiti pritrditi našim sanjam, vsak dan znova nadaljevati svojo pot, vsak dan znova negovati navdih, podporo, pretočnost in VZTRAJNOST!

In, kot pravi Mirela, ko opaziš, da si ponovno v kakšnem vzorcu obnašanja, preprosto otresi prah s svojih misli, zašepeči molitev in nadaljuj!

Za Vas sem ta teden prevedla in priredila Zgodbo o IZJEMNEM VRTU NARCIS. Zgodba je mogočen primer vztrajnosti. Naj te NAVDIHNE in podpre na Tvoji vsakodnevni Poti


Hči me je večkrat poklicala rekoč:
''Mami pridi pogledat Narcise, dokler še cvetijo!''

Želela sem iti, vendar sta bili to dve uri vožnje od doma do jezera Arrowhead.
''Naslednji torek pridem, sem malce nejevoljno obljubila, ko me je klicala že tretjič.''

Naslednji torek je bil hladen in
za povrhu je še deževalo. Pa vendar, ker sem obljubila, sem se odločila obljubo držati. Ko sem končno prispela v hčerino hišo in objela svoje vnuke, sem dejala:

''Pozabi Narcise Carolyn! Poti se vendar skoraj ne vidi. Popolnoma je zakrita v megli in nič na svetu si ne želim bolj kot biti na toplem, gledati vnučke in tebe. Ne da se mi peljati niti centimetra več.''
Naša Pot je včasih zelo meglena...


Hči se je mirno nasmehnila in dejala: ''Mami, mi se neprekinjeno vozimo v takem. Pa še čisto blizu je, peljali se bova le nekaj sto metrov.''

"Toda jaz ne grem na cesto, dokler se ne zjasni, pa pika. In potem grem domov'', sem ji zagotovila.

Popili sva čaj, se pogovarjali o vnučkih in njenih izzivih v službi. Napočil je čas, da se odpravim domov. Hči se je ponudila, da me zapelje...

Čez nekaj minut sem vprašala: ''Kam vendar voziš, sem mislila, da me pelješ h garaži?''

''Po daljši poti se peljeva'', je odvrnila s smehljajem na ustih, ''po Poti Narcis.''

"Carolyn, prosim če obrneš!''

"Vse je v redu mama, obljubim. Nikoli se ne boš odpustila, če zamudiš to priložnost.''

Čez dobrih dvajset minut sva zavili na ozko pot, kjer se je v daljavi svetlikala majhna Cerkvica. Na njeni levi strani je bil obešen Plakat, kjer je pisalo:

"VRT NARCIS''

Stopili sva iz avta. Carolyn je z vnučkoma stopila naprej. Sledila sem ji. Kmalu smo zavili in ...

PRED MENOJ SE JE ODSTRLA POKRAJINA VREDNA HVALOSPEVA!
5 hektarjev Rož se je bohotilo pred menoj.


Videti je bilo kot, da bi nekdo vzel ogromen Vrč Zlata in ga zlil po hribu in dolini. Cvetovi so bili posajeni v veličastne vzorce, kjer si lahko videl vrste oranžnih, rumenih, belih, roza, žafranastih in mehko rumenih cvetov. Vsaka barva je bil posajena v skupine, ki so se vrtinčile kot reka z edinstvenim odtenkom.

"Ampak, kdo je ustvaril to'', sem vprašala. "Ena sama ženska'', je odvrnila Carolyn. "Živi na posestvu. Tisto je njen dom.''


Carolyn je pokazala na skromno hiško sredi vsega tega Razkošja. Sprehodili sva se do nje. Na terasi sva ponovno zagledali plakat.


"Odgovori na vprašanja, ki se Vam zastavljajo''

Prvi odgovor je preprost: "1,000,000 sadik.'' 
Drugi odgovor: "Eno po eno sem sadila. 
Dve roki, dvoje nog in malo razmišljanja.'' 

Tretji odgovor: ''Začela sem leta 1958."

Ta trenutek je bil prelomnica v mojem Življenju. Razmišljala sem o tej Ženski, ki je pred več kot petdesetimi leti začela saditi to razkošje; sadiko po sadiko je dajala v Zemljo in ustvarila to Kraljestvo lepote. Ta Ženska je za vedno spremenila svet v katerem je živela. Ustvarila je nepopisno veličastno pokrajino lepote in navdiha.

Začne se s prvo Sadiko

Pogosto se nam zdijo naši napori zaman, vendar nas Zgodba o Narcisah uči pomembnosti dnevnih premikov, zavezanosti cilju, vztrajnosti, potrpežljivosti in čeprav včasih delamo majhne, majcene korake, se vendarle premikamo naprej!

Vrt Narcis me je naučil razumeti princip
vztrajnosti, potrpežljivosti in predaje Življenju.

Zgodna nas Vabi, da se naučimo ljubezni do teh malih premikov. Ko se na stotine teh malih korakov in premikov združi z dnevno vztrajnostjo, lahko ustvarimo IZJEMNE STVARI. Lahko spremenimo svoj svet in posledično svet v katerem Živimo.

Pokrajine Lepote

''Na nek način me žalosti'', sem priznala Carolyn. 'Kaj vse bi lahko dosegla, če bi si pred 30 ali 40 leti zadala tako lep cilj in sem mu predala; sadiko, po sadiko. Si predstavljaš kaj vse bi lahko dosegla!''

Hči se je obrnila k meni in dejala:''Ne oziraj se nazaj. Ne obžaluj. Začni danes. Tako bo ta zgodba prineslo darilo Praznovanja Življenja in ne Obžalovanja.''

Vedno se vprašaj: ''KAJ LAHKO NAREDIM DANES?''


Naj je današnji dan ZAČETEK nečesa novega.



Naj je Tvoja Pomlad v Duhu te Zgodbe; sadiko za sadiko, korak za korakom, dan za dnem potuj k temu kar te navdihuje in ob čemer TVOJE SRCE POJE. Vztrajaj, in vedi, da boš uzrl-a svoj VRT NARCIS.

Navijam zate!
Suzana Grau

P.S. Podeli z nami čemu si se Ti zavezal-a to Pomlad! Piši nam...
.

P.S. 2. Se sprašuješ ali je zgodba resnična? Odgovor je DA!

Vrt Narcis se nahaja v Running Springs, CA. Vodita ga umetnica Alma Gene Bauer in njen mož, arhitekt Dale Bauer. Ga. Alma Gene Bauer ima skoraj 90 let. Dejstva o vrtu, kot jih je delila ga. Alma Gene: www.oocities.org/thedaffodilgarden/facts.htm

Zgodbo sem prevedla in priredila po predlogi:
http://www.trans4mind.com/counterpoint/index-humor-inspiration/Daffodil_Principle.pdf

P.S. 3. Pridi na dogodke ALUNA TEMPLJA, ki te bodo podprli, navdihnili in opolnomočili, da narediš resnične premike na svoji Poti. Zabeleži si datume v svoj koledarček in se vidimo na individualnih ali skupinskih delavnicah.


13. april, 2016 ob 18h: HOSTEL PEKARNA, MARIBOR
Mirela Smajić - Zuber & Suzana Grau: POGOVOR o Ženski Moči, ter izzivih s katerimi se soočamo, ko se zavežemo preobrazbi in opolnomočenju. Pogovarjali se bova o Ženskih krogih in Rdečih Šotorih, ter kako lahko iz njih črpamo podporo na naši poti. Pogledali bomo kako in kje nam odteka moč, ter kako lahko to preobrazimo. Pridi in se NAVDIHNI... Vabljeni VSI! 



                                


23. april, 2016: RDEČI ŠOTOR: #DanZame, LJUBLJANA
Povabi v svoje Življenje Premike, ki so nujni za tvoje Življenje! Predaj se sočnosti, navdihu in modrosti, ki je znotraj tvojega telesa. Izpleši strahove in povabi pogum in odprtost za premike v svojem Življenju! Krog Žensk te bo podprl, da jih narediš, ter da polno uživaš in siješ to Pomlad! 

VABLJENA...

P.S. Zadnji dan za ugodnejše prijave: 18.4. 2016
Podrobnosti: http://alunatemple.blogspot.si/2016/04/rdeci-sotor-danzame-23-april-2016.html





18. - 22. april, 2016: ALKIMIJA MATERNICE, LJUBLJANA (še nekaj prostih terminov: pohiti in si zagotovi individualen tretma) Na katerih področjih želiš narediti korenit KORAK NAPREJ? Alkimija Maternice je celosten program, ki te bo opolnomočil, da ZASIJEŠ V VSEJ SVOJI MOČI, LEPOTI IN MODROSTI. Piši mi, da se dogovoriva za termin...






NAVIJAM ZATE!
Pomladni pozdrav,
Suzana Grau




SUZANA GRAU
Ustanoviteljica in umetniška ustvarjalka Aluna Templja

Suzana Grau je po izobrazbi akademska igralka, ki je gledališke izkušnje oplemenitila s potovanji, izobraževanji in izkušnjami pri staroselskih ljudstvih.

V Avstraliji ji Tribal Royal Society International podelil naziv Evropska Ambasadorka za Kulturo in Zdravljenje, kar je ustvarilo most med njenimi ustvarjalnimi in zdraviteljskimi tokovi.

Potovanja so ji širila Duha. Znanje staroselcev pa je v nji prebudilo in okrepilo znanje delovati v Dobrobit Zemlje, Skupnosti in prihajajočih Generacij. 

Suzanine delavnice in obredi so preplet njene ljubezni do zgodb, plesa, petja, ter izkustev in modrosti, ki jih je nabirala pri raznolikih učiteljih in staroselskih kuturah. 

Suzana vodi individualne in skupinske delavnice v Sloveniji, Avstriji na Hrvaškem in Poljskem. 

Njena Vizija je preporod Ženske ustvarjalne moči in navdiha, ki bo oplemenitila Življenje nas in prihodnjih Generacij.



Generacije...


​KONTAKT: 


M: + 386 40 13 29 13 • E: alunatemple@gmail.com


W: http://alunatemple.blogspot.com • FB Rdeči Šotori s Suzano Grau

Utrinki iz Krogov in Obredov, ki jih je vodila Suzana Grau