#NavdihTedna: PREMODRA, DA BI TO ŠE POČELA...

#NavdihTedna: PREMODRA, DA BI TO ŠE POČELA...


Obletnice, praznovanja in izgube so izjemna priložnost za ovrednotenje naših Življenj. Pomagajo nam razširiti našo posodo in nas povprašajo kaj je res pomembno za nas. 

Kaj lahko povabim v svoje Življenje... kaj lahko opustim... kaj me še navdihuje in kaj sem prerasla... kaj so moje hvaležnosti... kaj se želim naučiti... kaj želim podariti naprej... kaj je vredno nositi v svojem nahrbtniku Življenja... 

Tako kot vsako pomlad odpremo in prezračimo naše omare, zamenjamo obleke, tako so tudi naša prepričanja potrebna obiska in kontemplacije. 

In zavestne odločitve k izbiram, ki so dobre za nas. Tkanje naših odločitev v Zgodbo, ki navdihuje. Brez izgovorov. 

Pred dnevi sem praznovala Rojstni Dan. Želela sem praznovanje, ki odseva moje Popotovanje in tako me je odneslo v Gozd. 

Obred je bil čudovit. Narava. Tišina. Sonce. 

Skozi mene se je zlila Pesem, posvečena Darovom preteklih let, ki so me oblikovala v danes. Pesem hvaležnosti, za vse trenutke, in ljudi, ki so potovali, ki še potujete z menoj. Pesem odprtosti za Darove, ki prihajajo... 

Bolj, ko sem poslušala ritem Bobna in pela Pesem, večja milina je prevzemala moje telo. In bolj se je moje srce odpiralo proti zemlji in nebu. Odpiralo k meni. Kakšen Čudež je to Življenje!

Koliko preizkušenj sem prehodila, koliko izzivov me je obiskalo, kolikokrat sem potovala s strahom, a še vedno stopala naprej, kolikokrat sem se vprašala bom zmogla,... in sem. 

Kolikokrat so me obiskali blagoslovi v obliki prijaznosti, podpore, ljubezni in potovanj.

Koliko čudovitih krajev sem obiskala. Koliko modrih, lepih ljudi sem srečala. Koliko znanja mi je bilo predano. 

Kolikokrat sem znova Začela Pot, oplemenitena z izkušnjami. Koliko čudežev se mi odstira vsak Dan znova. Koliko Pesmi in dejanj še kliče k Rojstvu.


Ena od misli, ki se mi je utrnila tisti dan, je bil članek Dr. Christiane Northrup, ki snubi k razmisleku, katere stvari sem opustila in postala ''PREMODRA, DA BI TO ŠE POČELA''. Christiane jih takole ubesedi... 

''PREMODRA, DA BI TO ŠE POČELA''



1. PREPRIČANJE, DA MORAM REŠEVATI DRUGE: Kot zdravnica sem usposobljena za reševanje drugih. In ja, ko nekdo krvavi in je v bolečinah, je medicina čudovito in izjemno orodje. Vendar lahko moj rešitelj vzame moč prav tistemu, ki mu želim pomagati. Torej sprejmem, da jaz nisem nihova Višja Moč. Imajo svojo. Kakšno olajšanje, ko dovoliš ljudem, da najdejo svoje odgovore in opustš misel, da veš kaj je najboljše za njih. 

2. VSAKODNEVNO TEHTANJE: Kot številne Ženske sem številna leta preživela v vsakodnevnem tehtanju. Kot mnoge Ženske sem pustila, da mi številka na tehtnici določa kvaliteto mojega dneva. Za to sem sedaj premodra! Moja teža gre gor in gre dol. Pa vendar sedaj vem, da je Sreča povezana z mojo notranjostjo in ne z mojo težo. 

3. SKRIVANJE MOJIH PREPRIČANJ IN DUHOVNOSTI: Pretekli Solsticij sem imela obred in res sem si dovolila delovati z vsem svojim Bitjem. Poklicala sem Arhangele, Štiri Svete Smeri Neba, ter vse obiskovalce očistila z Žajbljem. Nazadnje sem še plesala okoli ognja. NISEM SE ZADRŽEVALA. Dovolila sem si Biti to kar čutim. Opustila sem strah pred ''kaj si bodo pa drugi mislili''. Seveda je bilo to na mojem vrtu. Pa vendar sem začela proces BITI JAZ in delovati v skladu z mojimi verovanji in prepričanji. 

4. ZADRŽEK PRED LASTNO USTVARJALNOSTJO: Letos sem začela ''proces slikanja'' - dovolila sem si vzeti papir in čopič, ter izraziti svojo notranjost skozi barve in oblike. WOW! Obožujem ta proces. Spoznala sem, da smo vsi, vključno z menoj, rojeni USTVARJALCI! Imamo različne stile, ki se izrazijo na načine, ki jih nihče ne zmore posnemati. Moram priznati, da se mi to zdi zelo NAVDUŠUJOČE IN RAZBURLJIVO.

5. IZGUBLJANJE ČASA Z LJUDMI, KI ME NE NAVDIHUJEJO: To vključuje negativne ljudi, saj veste, tiste, ki se neprekinjeno pritožujejo nad svojimi partnerji, službami, otroci, zdravjem in njihovimi družinami. Tistimi, ki zapravljajo svojo moč in energijo za pritoževanje, namesto za reševanje svojih situacij. Sedaj sem toliko modra, da uživam v svoji družbi. Ne potrebujem ljudi, da se ne bi počutila osamljeno. Nič ni bolj osamljenega, kot druženje z ljudmi, ki me izčrpavajo in nimajo nič za ponuditi. Sedaj toliko ljubim svojo družbo, da je osamljenost stvar preteklosti. Kako osvobajajoče!

6. STRAH, DA IZSTOPAM: Večino Življenja sem izstopala v svojih krogih - v medicini, pri študiju in na splošno v Življenju. Ko je imela ena od mojih hčera 7 let, me je vprašala, ''če sem zdravnica''. Odgovorila sem, ''da, sem Zdravnica''. Dejala je, ''nisi nekaj kar bi človek pričakoval.'' Kako prav je imela. Ne pripadam nikakršnim okvirjem. Čeprav sem lahko del številnih, sedaj ne poskušam več biti nekaj kar nisem.

7. BITI PRIMERNA: Nekoč je prijateljca delila, da so ji hčere prepovedale, da bi še kdaj plesala tako ''neprimerno'' kot je na poroki. Želele so utišati njeno sočnost, češ, da je ''neprimerna''. Moja prijateljica je bila daleč od ''neprimernosti''. Preprosto je uživala na plesišču. Ni ''izgubila dostojanstva'' in ni ''utišala sebe''. Nekoč sem si dovolila, da me utišajo. Sedaj pa ne več. Sem premodra za to. Ne dovolim si več biti spodobna in se utišati. Imam kolekcijo domačih videov, ki to dokazujejo. Modrejša sem.

8. PREBRATI KNJIGO, KI JE NE MARAM, DO KONCA: Če preberem 30 strani in mi knjiga ni všeč, jo preprosto neham brati. Ne zanima me, če je knjiga svetovni klasik ali nekaj kar pojmujemo kot izjemno. Če je ne maram, jo preprosto neham brati. Enako je s televizijo, oddajami in filmi. Če jih ne maram po 15 minutah, ne bodo boljši. Vsakič, ko sem se silila, sem bila razočarana. In zdelo se mi je, da sem se oropala za nekaj ur svojega Življenja.

9. POGOVARJANJE Z LJUDMI, KI TRŽIJO PO TELEFONU: Ko zaslišim telefon in vprašanje ali imaste nekaj minut časa. Preprosto odložim. Ja, vem, da je na drugi strani človek, ki opravlja svojo službo. Vem. Blagoslovim ga in odložim.

10. BRANJ IN GLEDANJE NOVIC: Močno se zavedam, da so dnevni novice v lasti skupin, ki jim je v interesu, da nas ujamejo v energije jeze, strahu in negotovosti. Svojo pozornost podarjam ljudem in stvarem, ki ne uničujejo, temveč delajo dobre spremembe na tem svetu.

11. UŽIVANJE V MODI: Carry Bradshaw je postavila čevlje z znamko na naš Ženski zemljevid. Pa vendar, mnogo pred tem, mnogo let pred tem, me je bilo malo sram nositi L.L. Bean škornje. (takrat so bili pojmovani kot brez-stilski). Visoke pete in špičasti čevlji so morda seksi, vendra tvoje telo vržejo iz ravnotežja. Skozi čas doprinesejo le k bolečinam in izkrivljenosti stopal. Sedaj nosim visoke pete le nekaj ur na teden in le kot jaz želim! Kadarkoli je le možno sem rada bosonoga. 

Prav tako imam rada preproste čevlje, v katerih se počutim kot bosa. Rezultat so močnejša stopala, ter večja prožnost tetiv. In ne da je to pomembno, vendar tisti L.L. Bean škornji, ki me jih je bilo tako sram nositi, so postali Modna Ikona!

12. SKRB O MOJIH LETIH: Popolnoma se stopila sem ven iz Kletke o letih – preprosto sem postala premodra za letnice. Toplo priporočam mojo knjigo ''Boginje se ne starajo / Goddesses Never Age''. Ne povem svojih let. Ne razmišljam o mojih letih. Ne praznujem velikih prelomnic. In ne uporabljam svojih let, kot izgovor, za karkoli! Namesto tega uporabljam svoj čas za podvige, ki me navdihujejo. Močno čutim, da so najboljša leta še pred menoj.

Za katere si ti premodra? Katere najbolj vibrirajo s teboj? Kaj si ti tekom časa opustila?

Ne izgubljajmo časa po nepotrebnem. Naj naše izbire podpirajo Življenje in nas navdihujejo. Naj bodo naši Koraki prepojeni s Hvaležnostjo. Darilo je to Popotovanje, z vso njegovo zahtevnostjo, lepoto in navdihom.



Kot pravi Mercedes Sosa: HVALA ŽIVLJENJE.

Hvala za Vse.



Suzana Grau,

Marec 2016









Suzana Grau
Ustanoviteljica in umetniška ustvarjalka Aluna Templja

Suzana Grau je po izobrazbi akademska igralka, ki je gledališke izkušnje oplemenitila s potovanji, izobraževanji in izkušnjami pri staroselskih ljudstvih. 

Potovanja so ji širila Duha. Znanje staroselcev pa je v nji prebudilo in okrepilo znanje delovati v Dobrobit Zemlje, Skupnosti in prihajajočih Generacij. 

Suzanine delavnice in obredi so preplet njene ljubezni do zgodb, plesa, petja, ter izkustev in modrosti, ki jih je nabirala pri raznolikih učiteljih in staroselskih kuturah. 

Suzana vodi individualne in skupinske delavnice v Sloveniji, Avstriji na Hrvaškem in Poljskem. 

Njena Vizija je preporod Ženske ustvarjalne moči in navdiha, ki bo oplemenitila Življenje nas in prihodnjih Generacij.

Generacije...




​KONTAKT: 

M: + 386 40 13 29 13 • E: alunatemple@gmail.com

W: http://alunatemple.blogspot.com • FB Rdeči Šotori s Suzano Grau


Utrinki iz Krogov in Obredov, ki jih je vodila Suzana Grau