PORTAL LEVJA VRATA: Duša redko kriči navodila... kaj tebi šepeta?

Milost_Magdalenina Votlina, St. Baume, Francija
Danes je po majevskem koledarju dan brez časa, dan, ko ni preteklosti in prihodnosti. Dan, ko je baterija prazna. Jutri se začne Novo štetje in z njim nove izbire. Polnjenje baterij z vibracijami, ki jih želiš imeti v svojem življenju.

Smo pred Portalom Levja Vrata, in to je čas, ko se je priporočljivo poravnati na notranje središče, na SRCE. Začutiti njegove šepete, in se ravnati po navodilih.

Duša redko kriči navodila, in pogosto zahteva, da skočimo iz cone znanega. Potrebno je narediti prvi korak. In potem dobimo navodilo za naslednjega.  In tako naprej... ni varnosti in zanesljivih odgovorov,
je treniranje zaupanja. 

Včasih so navodila prav humorna, in testirajo marsikaj znotraj nas. Tako kot mi je pred sedmimi leti srce šepetalo: "Spusti stanovanje", mi je sedaj šepetalo:
"Pojdi v Barcelono na kavo."

Na kavo?
Na kavo.
Preposto navodilo. Nič več kot to.

Saj je samo 1472km poti.

Dobro leto kasneje sem sprejela navodilo, in se na štop odpravila v Barcelono. Pa grem na kavo, a za smetano sem si dodala VIPASSANO: Desetdnevno tišino. Romanje k Montserrat v bližini Barcelone in romanje k Magdaleni v Francijo.


Namera, ki sem si jo zadala je bila povezana z delom, a prišlo je marsikaj drugega. Bogata darila bom delila v soboto na Magdaleninem krogu, pa tudi v prihodnjih pismih. ((le še dve mesti sta, prijave do DANES!))

Ko sem na Magdalenin praznikutrujena, in popolnoma mehka klečala na kamnitih tleh v Baziliki, in srkala vase to močno energijo, sem videla kako lepo
me je oprala ta Pot.

Okopala je moj klepetljivi um, ki me zna peljati na robove, ki niso zdravi, okopala stiske, ki so zaprle moje srce, in mi pokazala milost: LJUBITI IN BITI LJUBLJEN.
Ljubiti vse delce sebe, in sprejemati ŽIVLJENJE,
kreirati z zaupanjem! 
Varno prispela_Montserrat, Španija
Ko sem romala Monserrat, sem prespala v jezuitskem samostanu Sv. Ignacija. Pogovor ob večerji je nanesel na marsikaj. Starosta oče Avgustin je dejal:
"Vidimo lepoto in ljubezen, ker so naša srca v Ognju.
Preizkušnje pridejo zato, da stopijo zidove okoli srca, zidove, ki jih krepimo s strahovi in s sodbami. Z vsem kar nam povzroča bolečino. In, ko te sonce okopa, kot je okopalo tebe, ko nimaš vode, se zmoreš predati in ponovno odpreti srce. Se iz srca nasmejati norosti življenja. Zajokati. Predati."
Res je bilo tako, ko me je Montserrat ponovno vodila, da sem krožila brez vode in ne našla poti, ko sem raje izbrala težjo kot lažjo pot, iz 24 km naredila 37km, sem se morala predati. GPS me je vodil v eno smer, a moj občutek v drugo, in ko sem mu sledila, sta pritekli dve srni in mi pokazali kam moram iti,
mi pokazali Pot.
Predaja.
Sprejemanje.
Tja me je peljala Montserrat, tja me je peljala Magdalena.
Ljubiti in biti ljubljen. Samo to šteje. 💗🌹💗

Molitve naših src_Montserrat, Španija
Tja potujemo na MAGDALENINEM krogu. Da spustimo trnje iz srca, tisto kar nas je zaprlo ljubezni, da spustimo tisto, kar nam je vzelo pogum, razširimo krila in vdihnemo ljubezen v svoje življenje.

Ljubezen do sebe.
Ljubezen do življenja.
In do te izkušnje, ki nam je dana.
Dobrodošla.

Če si odlašala s prijavo, je sedaj čas, za odločitev! Danes sklenem prijave. 
To je zadnji klic. 🍀 Vse podrobnosti so na povezavi.
🌹⚜️ ☥ Www.alunatemple.blogspot.si

In ne pozabi: UPORABI TA ČAS ZA POSTAVLJANJE NAMERE. Dihaj v Srce. Prisluhni in zapiši kar ti šepeta. Bodi s seboj. Pojdi v gozd. Uporabi te vibracije, da se poravnaš na svoj notranji steber, da se odpreš ljubezni in sprejmeš življenje! Ko slišiš sebe in si zaupaš je vse lahkotneje in tudi preizkušnje vidiš z drugimi očmi.
❤️Utrinek z Magdaleninega praznovanja in Slavja. ❤
Ko smo peli zgornjo pesem, je bilo kot, da so se odprla Vrata časa,
vsi, ki smo bili tako ali drugače povezani z Magdaleno smo morali biti tam.
Srečala sem te, ki sledijo Magdaleni, in romajo kraje,
kjer je hodila, učila, delila, ljubila.
Predali so mi darila in nove uvide.
⚜️🌹 JULIJ ⚜️🌹
KAKO TE ŠE LAHKO PODPREM? 
Odprte so PRIJAVE NA READINGE - OSEBNO SPOROČILO ORAKLJA ob Portalu Levja Vrata.

Sporočilo boš prejela na izjemni portal 8.8. 2019, da te podpre, da v polnosti zasiješ kar poje v tvoji Duši! Prihodnje branje v septembru. 
Podobe in sporočila Oraklja* ti prinesejo JASNOST,
da se uskladiš s seboj ter OKREPIŠ zaupanje vase.

Jasnost + vera vase
okrepita tvoj pogum, da narediš korake naprej. 


PRIJAVA DO 6.8. 2019. Prihodnji cikel branj v septembru.
>>> Podrobnosti... 
klikni tukaj 
⚜️ ☥ ✧ PRIJAVA NA OSEBNO SPOROČILO ORAKLJA*


ČIŠČENJE IN BLAGOSLOV MATERNICE
Osvobodi maternico bolečin in neguj zavedanje kdo si ter iz tega zavedanja kreiraj življenje

👉 🌹 Kako poteka?
Ob naročilu ti v mailu pošljem dva posnetka. 
♡ >> na prvem je delavnica, ki smo jo imele na Polno Luno. (3h)
♡ >> na drugem Ritual, ki je bil del delavnice. (55minut)

👉 🌹 Podrobnosti: (klikni tukaj)
👉 Naročilo: klikni na spodnji gumbek
☽ ☥ NAROČAM >>> RITUAL: Blagoslov Maternice* ☥ ☾

Tvoja Maternica je tempelj iz katerega
porajaš nove Svetove!
Osvobodi jo strahu, jeze in bolečih vtisev.
Blagoslovi jo z ljubeznijo
in z zlato svetlobo!