⚜️ Ko te enkrat piči Kača, te je strah tudi Palice!

Montserrat

Lepo pozdravljena!🌹
Pa sem na drugi strani Vipassane.
Ko beres te vrstice se po 13 letih vračam v Montserrat, Goro blizu Barcelone, ki je posvečena Črni Madonni, Goro na kateri sem pred 13 leti zrla Smrti v oči, a me je spustila iz svojega objema.
Klicala me je,
In sedaj se vozim k nji.
Ta teden sem preživela v Barceloni, dihala vtise po 10 dnevih tišine.
Vipassana ali kot bi temu rekli: "Videti stvari take kot so" mi je prinesla ogledala v sence, v tiste zgodbe in vzorce, ki jih nevedno še  vedno preigravam s seboj in z ljudmi. In ki mi jemljejo veliko energije!
Poseben občutek je prenašati učenje, ki smo ga izkušali, v vsakdanjik. Opazovati sebe in svoje odzive v množici turistov, ki se vije po ulicah Barcelone. Opazovati... sprejemati... samo biti s tem kar je.
Koliko besed želi priti na plano, a po drugi strani nobena.
Vstajali smo ob 4h zjutraj, ob 4:30 meditacija, 6:30 zajtrk, ob 8:00 meditacija do 11h, potem kosilo in to je tudi zadnji obrok v dnevu. Potem meditacija do 17h, s krajšo pauzo za čaj, meditacija do 21:00h. Dan se je zaključil ob 21:30, ko je večina zaprla oči.
No, jaz ne, ker kot sem se smejala navznoter, šla sem po tišino, dobila simfonijo smrčanja. Začela je moja soseda, nadaljevala druga, v eni od noči so 4 ženske smrčale naenkrat. Pa spi, če lahko! Uh, kako me je spravilo ob pamet prvo noč. Veš tista glasba v Hitchkokovem filmu, ko se odgrne zavesa, in zagledamo nož? 
No, tako sem bila jaz.
A, lahko prosim spim!?
Samo 6 ur je na voljo za spanje!
Ko sem se pogovarjala z učiteljico je dejala, da je to super priložnost za treniranje tolerance. In sem jo tako tudi vzela, kot vajo, opazovala svojo reakcijo in odziv na smrčanje. Tretji dan nisem reagirala več in zdelo se je, da je celo smrčanje poniknilo.
Ali pa mu jaz nisem več posvečala svoje pozornosti?
Nisem dobila toliko tišine, kot bi želela, nisem dobila tega kar je bila prva Vipassana, ko sem bila sama v sobi, s svojim tušem in popolnim ponikanjem vase, a dobila sem to kar potrebujem sedaj.
Kako biti med ljudmi, kako sprejemati, ko ti nekaj ni všeč, videti svoje sodbe in sence, in jih preoblikovati.
V sobi nas je spalo 18 žensk.
26 žensk je uporabljalo eno kopalnico! Nobene intimnosti, energije špricajo, vsaka s svojim procesom, izivi, jezo, žalostjo, bolečinami v telesu.
Super trening za SPREJEMANJE STVARI TAKIH KOT SO, NE KOT BI ŽELELA, DA SO. Toliko bolečine se porodi iz reakcije na bolečino, na misel, na neljub dogodek.
Ko sem se v eni od pavz sprehajala po Potki namenjeni ženskam, ja ločene smo bile od moških, sem se spomnila Konja, ki smo ga imeli v Avstraliji. Pan je bil izjemen konj, močan, lep in super za jahat, a potem ga je pičila kača in po tej izkušnji je postal asocialen, jezen, plašen.
Reagiral je na vse kar ga je spomnilo na travmatično izkušnjo. In če je zagledal palico na tleh ali kaj zvitega, je bila velika nevarnost, da te udari z glavo ali kopiti, saj stvari ni mogel videti takih kot so, ampak take, kot mu jih je obarvala izkušnja s kačo.
Njegov obraz sem videla, ko sem hodila po tihih poteh, korak za korakom, in gledala notranje reakcije: Ali je tisto kar me prizadane sedaj Palica ali Odziv na Kačo, ki me je pičila nekoč?
(Zapiski po Vipassani, Dhamma Neru, Julij 2019)

Po Montserratu grem v Francijo, na Magdalenine kraje in nekaj dni kasneje se snidemo v Krogu, v Strunjanu. Prijave so odprte le še  nekaj dni.🍀
Ugodnejše prijave s prijateljico sem podaljšala do ponedeljka, do Magdaleninega praznika! >>> 22.7. 2019. Potem je redna kotizacija!
Vse podrobnosti so na povezavi.
Klikni spodnji zeleni gumbek.
Www.alunatemple.blogspot.si

Potrdilo o plačilu pošlješ na mail in si rezerviraš svoje mesto v krogu.

Po zaključenih prijavah ti pošljem podrobnosti za pripravo na krog. 

Če čutis klic se odzovi, vesela te bom v Krogu. 💗

🌹DOBRODOšLA!🌹