ROJSTNI DAN ALUNA TEMPLJA >>> 7 LET! >>> VABLJENA V OBJEM PREDNIC*!

KAJ TE PRIČAKUJE V PISMU?

⚜️ ✧ ALUNA PRAZNUJE 7. ROJSTNI DAN! 
⚜️ ✧ Šamanski obred: Menstrualna Molitev >> Katere vzorce ti spuščaš iz Maternice?
⚜️ ✧ DARILNI BON >>> za sporočilo ORAKLJA* -  v prijavi napiši SPREJMEM* 😀




⚜️ ✧ Spletna obredna delavnica: V OBJEMU PREDNIC! >>> podrobnosti spodaj...


Ljuba sopotnica, ti ki bereš te besede! 

V oktobru praznujem 7. rojstni dan Aluna Templja! 
Magičnih sedem! 

Morda potuješ z menoj od samega začetka, morda si se pridružila kasneje, 
ampak vedi, >>> dragoceno mi je, potuješ z menoj,
dragoceno, da si del te skupnosti.

Morda sva se že srečali na kateri od mojih delavnic, in obredov, 
morda, naju to še čaka, hvaležna sem, da rastemo skupaj.
Da preobražamo delce, ki potrebujejo našo ljubezen,
in vedno bolj delimo sebe in svoj glas!


Zato si dragocena članica te skupnosti!

Ker vsaka od nas, ki preobrazi bolečino, 
ki pogumno naredi korak in izrazi sebe, 
doprinese POGUM in PREOBRAZBO 
v cel krog! >>> Ole! 

Saj veš, kako te vedno znova snubim:
Vstani sestra, vstani. Izrazi svoje življenje. 
Poj svojo dušno Pesem! 


A ne snubim samo tebe, tudi sebe snubim. Ko sem se pred sedmimi leti podala na to potovanje, nisem vedela kam me bo neslo. Vedela sem le,
da ne živim v polnosti svojih potencialov,
in da jih kot igralka, ne morem izživeti.


Delavnice, učitelji, itd... mi niso odprli vrat, ki sem jih želela odpreti. Nekaj je manjkalo. In potem mi je na pot prišla Jasmin Starchild; kanadska šamanka, in mi pokazala pot, 
kamor prej nikoli nisem pogledala. >>> V maternico. V menstruacijo. V svojo kri.

Ker nikoli nisem imela bolečih menstruacij, ali kakšnih drugih "ženskih težav", se tudi nisem posebej posvečala maternici ali telesu. Nekaj let poprej sem odkrila Ya'cova Darling Khana in Movement Medicine, in skozi ples začela bolj čutiti in ljubiti svoje telo. 
Sebe*. 
A Jasmin me je peljala globlje. 

Dejala je: "Nauči se moliti. Nauči se poslušati kaj ti maternica govori, kaj ti govori tvoja kri. Daruj jo zemlji vsak mesec. Zaveži se, da boš to počela 13 lun, in tvoje življenje se bo spremenilo."

In se je... 

Z vsako molitvijo sem šla globlje vase, globlje v stene maternice in čistila spomine, čustva in izkušnje, ki so bili tam. Z vsako krvavitvijo sem osvobajala občutke nevrednosti, strah pred življenjem, globoke žalosti... svoje zgodbe in zgodbe mojih Prednic. Plast za plastjo. 13 lun, 13 menstruacij, 13 molitev.

Marsikaj je odpadlo, brez, da bi se posebej trudila, ali matrala. Začutila sem eno posebno zavezanost sebi. Kot, da bi prvič začela res poslušati kaj si Suzana zares želi. In čemu bo rekla >>> dovolj >>>> fuck off!

Najbolj očitno je bilo to videti v odnosu, ki sem ga po dobrih dvajsetih letih, in večkratnih poskusih, lahko popolnoma mirno zaključila. Začela sem čutiti podporo PREDNIC*, videla kje se one niso uspele izrazit, kako zaprto srce so imele, in kako molijo, da bi meni uspelo preseči družinske in dušne rane!

Moj odnos do intimnosti in spolnosti se je spremenil, in ljubimcu, s katerim sva takrat potovala, sem se lahko odprla, kot še nikoli poprej. V meni se je začel prebujati glas SUZANE! Tisti glas, ki se skriva pod vsiljeno podobo, ki ustreza staršem in družbi. 
Tisti glas, ki smo me.

Ko sem prvič nesla kri v gozd, me je poti vodila mimo cerkve, in sprožil se je pradavni strah, da me bodo zagrabili. V mislih mi je odmevalo: "Čarovnica, čarovnica, čarovnica!" 


Pra-spomini zaradi katerih je mnoge ženske
še danes strah biti Ženska!
Strah njihove moči!
Strah živeti svoje potenciale!

(ponekod tudi danes popolnoma upravičen strah)

  
Položi roke na maternico >>> kaj želi, da spustiš? Osebne izkušnje, morebitne zlorabe, potlačena čustva? Izkušnje tvojih prednic/prednikov? 
Ali morda dušne spomine?

Morda je to bojevniška drža, in imaš občutek, da si za vse sama.
Morda je to vzorec, da če ti ne narediš, se ne bo zgodilo.

Morda zdraviš jezo do moških, ker se moreš zanesti na njih.

Morda zdraviš zaprto srce, in bolečino, izgubljene ljubezni.
Morda zdraviš zlorabo, po kateri se nisi opomogla.
Morda zdraviš odrezanost od maternice in spolnosti.

Morda te je strah tvojega glasu.
Morda si čustveno preplavljena.
Morda si v globoki žalosti.

Morda si glavna prinašalka denarja v družini, in te je strah, da če ne boš aktivna, bo vse propadlo.
Morda ne veš kako zdravo izraziti jezo.
Morda se počutiš odrezano od sebe, in svojega vodstva.

Morda si ne znaš vzeti časa zase.
Morda si jezna na mamo, ker...
Morda si ne zaupaš, in misliš, da nisi dovolj.
Morda,...


Tisti morda, ki je skočil ven, tisti kliče, da ga spustiš in predaš. Da narediš prostor za novo. 


Na enem od obredov Čiščenja Maternice je udeleženka, ki je ravno krvavela dejala: 

"Moja maternica se počuti srečna!" 

Sem nas peljem drage moje! 
V maternico, ki je radostna, voljna in sprejemajoča, 
za dobro, ki želi priti v tvoje življenje!

TO BOŠ IZKUSILA NA SPLETNI DELAVNICI IN OBREDU 
V OBJEMU PREDNIC*

V OBJEMU PREDNIC 
spletna delavnica, dolžina 3h20min

Začuti in prejmi blagoslov svoje ženske linije, svojih Prednic*
>> očisti maternico bolečih energij, ki se prenašajo po liniji
odpri se radosti in sprejemanju 

KAJ BOŠ IZKUSILA? 
Delavnica je bogata s praksami, saj prav s praksami osvajaš nove veščine! Nekaj iztočnic tega kar boš izkusila...

🌹Začuti in prejmi blagoslov svojih ženskih Prednic*; lepota tega obreda je, da ne potrebuješ vedeti kdo so tvoje ženske, da bi prejela njihovo podporo in modrost. Ena od udeleženk, ki je posvojena, je delila, kako lepo jih je bilo začutiti pripadnost, čeprav jih fizično ne pozna.

🌹Očisti maternico energij, ki niso tvoje in so "nalimane" na jajčnikih, točki G ali v stenah maternice; maternica in njena energija pripadata samo tebi. Ti se odločaš, kdo bo imel vstop in koga boš s svojo energijo hranila in negovala. Na delavnici smo naredile nekaj vaj za postavljanje meja, v ritualu, pa smo naredile čiščenje energij, ki niso tvoje!

🌹Prižgi ogenj v maternici in jo zmehčaj maternico, da postane topla, mehka in voljna; ker veliko sedimo in ker poredko spuščamo pozornost do nje, maternica postane hladna. Zaradi hladu imaš lahko boleče menstruacije, miome, ciste, frigidnost.

🌹 Molitve in prakse za odpiranje radosti in sprejemanje tega kar želi priti k tebi. >>> SPREJMI!

🌹Zvočna praksa za čiščenje in krepitev energije maternice! Ne potrebuješ biti pevka, da bi svojo maternico lahko čistila in negovala s svojim glasom. Tvoj glas, tak kot je homeopatija.
Kot sva rekli v preteklih mesecih sta joni in glas zelo povezana. Bolj je svobodna maternica, bolj je svoboden tvoj glas.
Tisto, kar je tvoje sporočilo svetu!


🌹 ... in še marsikateri cukrček, kot se pritiče ženskemu krogu.

PRAKTIČNE PODROBNOSTI: 
*Kje? V udobju tvojega doma; potrebuješ telefon ali računalnik ter internetno povezavo.
*Kdaj? Ritual je najbolje izvajati v obdobju do Polne Lune, ko smo najbolj odprti za energije Prednikov in Prednic. 

Kotizacija: 44,00 eur
Po vplačilu kotizacije boš prejela posnetek delavnice in ritual.
Prijavo pošlji na alunatemple@gmail.com
ali klikni na spodnji gumbek. 


Za prijavo klikni na spodnji gumbek 👇👇👇




SUZANA GRAU 
je dramska igralka, idejna vodja in urednica Koledarja za Boginje*. Od leta 2012 vodi delavnice in obrede za opolnomočenje žensk. 

Na povezavi si lahko prebereš izvrsten intervju, ki lepo povzame veliko tega kar poučuje in predaja na svojih delavnicah in obredih.

2012~2019
GOSTOVANJA v spletnih oddajah in medijih

Od Razcveta Ženske* s Tajo Albolena, k pogovoru o ženski moči z Zvezdano*,
pa na Klepet ob Kavi z Jasmino Kandorfer
in v Avtentičnost z Manco Razboršek.



IN če me še ne poznaš prisluhni pogovoru,

ki sva ga imeli s Tajo Albolena za RAZCVET ŽENSKE!

POMEMBNO!
Svetovanja in vse metode opisane na tej spletni strani ne nadomeščajo strokovne pomoči in usluge s strani medicine, psihološko ali drugo svetovanje s strani zdravnika, psihiatra ali svetovalca z licenco. Namen delavnic, seminarjev in obredov ni, da bi diagnosticirali ali nadomestili medicinska, psihološka ali svetovalna zdravljenja in terapije.