DARILO OB ZAČETKU NOVE SEZONE >>> SIDRANJA V NAŠO ŽENSKO MOČ!

 

V današnjem Pismu s teboj delim:

✨️ DARILO OB ZAČETKU SEZONE ✨️
 
🌹 🔥 ROJENA JE ŽENSKA, PRAZNUJMO! 🌹 🔥 
brezplačna delavnica: >>> petek, 20. 9. 2024

SANJAM O SVETU, KJER SE ŽENSKE
ZAVEDAMO SVOJIH MOČI IN
JIH UPORABLJAMO!
 
Pogumno.
Ljubeče.


Kjer praznujemo, da smo Ženske!
⇠⫷ - Prijava na brezplačno delavnico >>> 20.9. 2024 - ⫸⇢
Imaš tudi ti na stotine fotografij v svojem telefonu? In si tako kot jaz obljubljaš, da jih boš enkrat razvila >>> dala printat? Potem sva že dve. 😀

Po vsakem obredu z ženskami se na whatsapp usuje okoli 300 + fotografij. Ena lepša od druge. Prav res, ena lepša od druge! Ko pišem odmeve krogov, je izziv izbrati samo 5-10 fotografij,
ki jih dam v objavo!

Ohhh ... evo, obljubljam, da bom v letu pred menoj sprintala fotografije! Podajam se namreč v 13 leto delovanja, ti kmalu
več o tem povem. 


Nekatere utrinke fotografiramo, nekateri pa so
zapisani v mojem Srcu.


Ženske v Reki, ki čofotajo in se smejijo.

Mati in hči na obredu, objeti. In me ganjene okoli njiju. Zdravilne solze,
zdravilni objemi, zdravilen krog za vse.

Sufijska melodija, ki jo je pela udeleženka in potem me z njo. 


Zvezde na nebu in me, ki v globoki temi darujemo cvetje drevesu
in jo krasimo z Vrtnicami in Sončnicami.

Zvok iz nočnega gozda, ob katerem vriskamo in se od strahu hihitamo. Je volk, je srna, je pošast? Prestrašene, a tudi pozitivno vznemirjene ...
Bomo še osvojile to divjost, se nam lesketajo oči.


Ples na parkirišču, ko se kar nismo mogle posloviti, čeprav smo bile cel dan skupaj, in smo morale zaplesati na vsaj še eno pesem:

HIMNO TEGA POLETJA
*** Proti Soncu***

((( bom spodaj pripela povezavo, da zaplešeš še ti!!! )))
 
... in še in še ... in še ... je teh utrinkov...

 
In potem je tu utrinek z Magdalene*,
kjer smo imele obred
BLAGOSLOV MATERNICE.

 
Na obredu sta bili tudi dekleti v svojih dvajsetih. Ko sem ju gledala, kako posvečeno in zavedanjem prejemata in predajata Blagoslov, sem čutila ganjenost, milost in hvaležnost.

Pravi mladi Svečenici.

Mlada generacija žensk, ki sliši klic, da sidra spomin, da je Ženska sveta. 
Da je naše telo sveto. Da smo svete me!

 
Da maternica ni kraj, kamor shranjujemo strahove in bolečine.
Ampak, da je Maternica Portal iz katerega rojevamo
nova življenja in kreacije! 

 
🌸🌹✨️




Kakšno bo človeštvo, ko bomo ženske to res čutile v sebi: DA JE MATERNICA SVET PORTAL?

 DA JE ŽENSKA SVETA.


Ko bodo mlada dekleta stopala na svojo Žensko Pot s tem zavedanjem?

Kakšno bo človeštvo, ko bo to zavedanje napajalo spočetje? Ko se bodo otroci rojevali v to zavedanje?

Družba nam ne bo podelila tega občutka.
To je revolucija, ki jo terjamo zase!

Biti Ženska, ki zaupa vase.
Biti Ženska, ki čuti svojo vrednost.
Biti Ženska, ki živi svoje darove!


Biti Ženska, ki čuti RADOST,
DA JE ŽENSKA.


ZASE. ZASE. ZASE.
In s tem tudi za svoje hčere. Za svoje sinove.
Za Generacije žensk, ki še pridejo.

Spustiti moramo travme, strahove in bolečine iz svojega uma.
Iz svojih teles, src in maternic.
Preoblikovati, kar je boleče.

Se okopati v upanju in pogumu.

Me pišemo novo zgodbo ženske.
Me tkemo bodoče generacije.
Me to rojevamo.


Jaz.
Ti.


Tvoja in moja prijateljica.
Naše hčere in nečakinje, hčere naših prijateljic.

Dajmo!
Dajmo!
Dajmo!

 
 
To je Molitev s katero odpiram vrata v 
brezplačno delavnico ROJENA JE ŽENSKA, PRAZNUJMO!

 
 
 
 
Kdaj?
20. 9. 2024 ob 19h


Kje?
ZOOM, potrebuješ telefon in internet

Kotizacija?
to je
 moje darilo ob začetku sezone,
ko odpiram vrata novi generaciji Žensk, s katerimi bomo
letos sidrale svojo žensko moč! 


 🌸🌹✨️


ROJENA, JE ŽENSKA!
PRAZNUJMO!


Da se ukorenimo v to zavedanje. Da ga posidramo. Zase.
Za ženske Sveta. Za bodoče generacije.

Tkemo. Tkemo. Tkemo.
 

 🌸🌹✨️

 
PRIDEŠ?
 
Klikni na rdeč gumb in rezerviraj svoje mesto!

In povabi prijateljice, sestre, nečakinje, mame, učenke.
⇠⫷ - Prijava na brezplačno delavnico >>> 20.9. 2024 - ⫸⇢
⇠⫷ - ROJENA JE ŽENSKA, PRAZNUJMO - ⫸⇢
       
... in sedaj še ZAPLEŠI!!!

In se pridruži oboževalkam te pesmi!