IZKUSI NEKTAR SEBE: Ženski obredni krog >>> 25.8. 2024

 


Ljuba Ženska,
danes želim s teboj podeliti zgodbo, ki to poletje potuje z menoj. Ta zgodba je temelj obrednim krogom, ki smo jih imele to poletje in krogu, ki ga imamo v nedeljo >>> 25.8. 2024.

Pred desetletji sem bila na obredu Gnostične maše.
Stali smo na Drevesu življenja, izrisanem pod našimi stopali. Svečenik in diakoni so izrekali molitve in besede, ki so s simboliko penetrirale v nas.

Vrhunec obreda je bil, ko je Svečenik z mečem razprl tančico
in smo uzrli SVEČENICO: Gola je sedela na pediestalu.
Visoko noseča.


Zdelo se je, da bo vsak hip rodila, tako velik je bil njen trebuh. Pogled v njene oči me je globoko pretresel. Bilo je prvič, da sem videla žensko izvajati obrede. Na obredih sem bila navajena na ženske, ki ponižno stojijo in gledala v tla, tu pa je bila pred menoj ŽENSKA, KI JE SIJALA V SVOJI POLNOSTI!

Kako je bila lepa, tako zelo lepa!
Brez trohice sramu!

Njen pogled je prav spodbujal: 

SPOMNI SE. SPOMNI SE. SPOMNI SE. 
Spomni se svoje lepote in veličine.

Vsak je iz njenih dlani vzel kolaček, ga položil v usta,
se obrnil proti ljudstvu, udeležencem obreda,
razprl roke in izrekel:

Niti delčka mene ni, ki ni od Boginje.
VSAK DELČEK MENE JE BOŽANSKI.
Vsak delček mene je božanski.
  


Si predstavljaš, da bi tako doživljale Sebe?
Tako polno in brez zadržkov.


Kako bi delila SEBE?

V odnosih?
Kako bi gledala na svoje talente IN darove?
Kako bi se izražala v svetu?
 
Če bi v telesu čutila to svetost:
BLAGOSLOV, DA SI ŽENSKA.
 

To sidramo na naših obrednih krogih: to spominjanje. Svečenica, ki je meni zrla v oči in me spodbujala, da se okopam balasta in zasijem v svoji esenci, je Ženska v krogu.

Druga drugo spodbujamo k temu: Ljuba, spomni se. Vredna si dobrega. Vredna si lepega. Vredna si obilja. Vsak delček tebe je božanski. Kdor si, je darilo. Tvoji talenti in darovi so potrebni v svetu. Ne skrivaj se! Darilo si. Hvaležna sem zate.

Kolikokrat slišim ženske, saj bi prišla, pa me je strah,
to se zdijo ene take "posebne ženske",
jaz pa to nisem.
 

Ne rabiš biti posebna, rabiš biti, kdor si!
To je tisto, kar je največje darilo.


Koliko življenja preživimo v iskanju "trikov": Aha, če bom takšna me bodo imeli radi? Bom sprejeta. Bom pripadala.
Bom ljubljena.

In potem desetletja preživimo v tej "umetni osebnosti", ki smo jo zgradile, ker nas je strah, da bomo zapuščene. Ker nihče ni z lučko posijal na lepoto tega, kdor smo! 


Ne potrebujemo izumljati, ne vem kaj, da bi bile dovolj, da bi pripadale. Kar potrebujemo je, ozreti se vase, v to Žensko, ki smo! Si dati dovoljenje, biti kdor smo.

Na krogih to vadimo.
In oh, kak žur je ta #fitnesBoginj!
🙂 🙂 🙂

Ko se enkrat zares uzremo, želimo še piti ta Nektar.
Še vaditi, dati si dovoljenje, biti, kdor smo!

Uživati Nektar, ki teče skozi nas.
Nektar tega, kdor smo!



To nas čaka v nedeljo >>> 25.8. 2024: ODSTIRANJE NEKTARJA, V NAS. Sijanje z lučko na nas in naše darove. Petje pesmi, ki slavijo biti Ženska.
Ples z Reko.

Slatne pojedine ob katerih brbončice zadovoljno MRMRAJO: ŠEEEE! Fotografiranje čarobnih momentov. 


Smeh.
Ž U R!!!
 
.... in še kaj bomo odstrle ... kot se vedno zgodi na naših obrednih krogih. ... da napolnimo svojo Kupo!
DA NAPOLNIMO SEBE!


Slišiš klic?
PRIDI!


Praktične podrobnosti malo nižje v Pismu.
Imaš vprašanje, piši mi!

Klikni na rdeč gumek za prijavo
Zadnji dan za prijavo: 22.8. 2024


Pridi, da razpremo roke pred Vesoljem,
druga pred drugo,
in IZREČEMO:

JA, VSAK DELČEK MENE
JE BOŽANSKI.


Prideš?


 ⇠⫷ PRAKTIČNE PODROBNOSTI  ⫸⇢
Da posidramo Nektar tega, kdor smo!
Da praznujemo BITI ŽENSKA.

Da z lučko posijemo na darove,
na to kar teče skozi nas!

⚜️💚 KDAJ: Nedelja, 25. avgust, 2024 >>> Celodnevna delavnica:
Okvirno 11:00h ~ 20:00h

⚜️💚 KJE: Ob Reki Iški v okolici Ljubljane >>> Po zaključku prijav prejmeš natančno lokacijo

Prideš s prijateljico? 100,00 eur /osebo

Kotizacija: 125,00 eur 

Prijava na alunatemple@gmail.com

`*•.¸¸.•★ Pridi s prijateljico, sestro, mamo, nečakinjo ...
Želim, da se podpremo, da smo si priča in podpora v Rasti.
Da praznujemo Življenje ena druge.


Vsaka roža lepše raste, ko jo zalivamo
s pozornostjo in ljubeznijo. 


Tudi ti.
Tudi ti.
Tudi ti.


Zasidraj se v svoji ženski moč!
Z ljubeznijo in vizijo,
Suzana