DARILO >>>> RITUAL OB PREHODU V LETO 2022

 

To Pismo sem podelila z ženskami, ki prejemajo moja Pisma. Tokrat ga delim še tukaj. Če želiš prejemati Pisma, mi piši na alunatemple@gmail.com

Pozdravljena v te Svete dni, ko zaključujemo in reflektiramo, poslušamo odmev 2021; prejete blagoslove in zmage, ki smo jih nabrale v svoj koš življenja in izzive, s katerimi smo se soočile!

Si že imela čas, prisluhniti, kaj je bilo to leto zate?
Kak pomen daješ izkušnjam, ki so te letos oblikovale? 
Kaj so bili vrhunci zate?
In kaj so bile boleče izkušnje?

Bližajoča Prazna Luna podpira refleksijo, a po drugi strani veva, da je čas Božiča in Novega Leta izziv imeti zase! Ko pa je toliko za postoriti, toliko ljudi za obiskati, kajne? 

In čeprav danes sklenemo leto, smo še vedno v zimi. Sama si čas za refleksijo in sanjanje leta pred seboj vzamem do polovice januarja! Tako, da če ti ne uspe v teh dneh, imaš še nekaj časa! 😀


Za navdih delim DVA RITUALA,
da te podpreta v REFLEKSIJI.


Prvi je OBREDNO usmerjen. S teboj bom podelila svojo izkušnjo, ti pa seveda priredi po svoje! Rituali so odraz naše kreativnosti, naše povezave z Duhom in ne zapoved: "Tako se to dela!"

Drugi pa je bolj DRUŽABNO usmerjen in ga lahko deliš s svojimi ljubimi. Ko delimo svoje zmage in bolečine,  ko smo si priča in delimo, zakaj nam je nekaj pomembno, se zbližujemo.

Pismo je kar dolgo, če nimaš časa sedaj, ga shrani in se vrni k njemu v prihodnjih dneh! Da v miru posrkaš dobrote, ki sem jih delila s teboj! Da bo tvoje srce prazno bolečin in odprto za Nova doživetja! Prepojeno z zavedanjem, koliko zmag si že prehodila. Da bo leto 2022 tvoje leto!


UTRINKI SREČE IN DRUŽENJ

RITUAL ob zaključku leta
Prvi del obreda izvajaš doma, ob svečki, kakavu ali čaju, tišini ali prijetni glasbi. Drugi del obreda je v naravi, pojdi v gozd ali k reki ... kamor te kliče, kjer te narava podpira! Če nimaš te možnosti, lahko zvitke zakuriš doma in potem samo pepel odneseš ven na zemljo, da postane kompost za tvoje Sanje v 2022!

Prvi del obreda je namenjen žalovanju in odpuščanju, v drugem se posvetiš refleksiji leta; pregledu zmag in blagoslovov, v tretjem se odpiraš Sanjanju leta pred seboj. 
 

ŽALOVANJE >>> Solze so kot reka, ki naše ljubljene popelje v objem Prednikov na drugi strani Mosta. Solze so kot reka, ki Srce okopa bolečin, da ga lahko napolni radost.

Kdo so tvoji ljudje, ki so letos zapustili telo? Kaj so izgube in ločitve, ki potrebujejo čas za tvoje solze? Napiši jih na listke, prekadi jih z žajbljem, poj jim pesmi, jokaj, moli in potem odnesi ven na zemljo ter jih zažgi.

ODPUŠČANJE >>> Ko odpustimo lahko naše Srce vzcveti kot Roža. Ideja je, da si odpustimo, da ne nosimo bolečine in krivde, da smo nekaj naredile narobe. Žalovanje in odpuščanje ustvarjata prostor. 

Tudi zamere lahko napišeš na listke in jih skupaj z listki žalovanj odneseš na zemljo ali pa jih ponudiš reki, da jih odplavi naprej. Morda se ti bo odprlo, kako se lahko zamere zgladijo. Včasih me ranimo nekoga, včasih drugi nas. In včasih je potreben samo obisk, sprehod ali klic, da se energije premaknejo naprej. 

BLAGOSLOVI IN ZMAGE >>> Kaj so bile najboljše odločitve tega leta? Kaj so bili trenutki, ko si čutila srečo, da si živa? S kom si se imela lepo? Kaj si prenehala početi? Kakšne kreacijo si rodila in ustvarila? Ko zmage zapišeš, se ti začnejo tudi odpirati Sanje za prihodnje leto.

Nekaterih zmag se spomnimo takoj. Ker so velike. Nekatere pa so drobnejše in uidejo iz spomina, a imajo morda celo večjo vrednost, kot te velike! Poglej po telefonu ali pobrskaj po dnevniku v ujete trenutke, da ti prinesejo v zavedanje lepoto tvojih izkušenj. Napiši jih. Ustvari album z zmagami in najljubšimi trenutki leta. Praznuj! 

SANJANJE 2022 >>>  Kaj ti je bilo v letu 2021 najbolj všeč? Kako je lahko tega več? Kaj so hrepenenja in sanje, ki trkajo na tvoja Vrata? Napiši jih. Daj jim prostor, da jih uzreš.


Morda ti bo ritual pasalo narediti v kosu, boš šla na potovanje morda v več dnevih in boš želela imeti prostor vmes; en dan ŽALOVANJE IN ODPUŠČANJE, drugi dan ZMAGE preteklega leta in tretji SANJANJE 2022! 

Poslušaj svoje občutke.
Igraj se s tem, kako
se želi zgoditi ZATE!

In potem so tu še utrinki, ki jim rečem
NAJBOLJŠE OD LETA 2021


To se lahko igraš v skupini z ljudmi.
Vsak napiše 3 vprašanja in jih položi na kupček.
Vprašanja so lahko globoka in reflektivna
ali lahkotna in humorna.


Knjiga leta? Čarovnica in KALIBAN, te knjige ne morem prehvaliti! Knjiga, ki ti da razumeti, kako smo ženske dobile položaj in strahove, ki jih imamo danes, in kako se zgodovina odslikava v času sedaj!  

Najljubši film? Dune in še enkrat DUNE!
Saj vem, veliko ljudi Dune že pozna, ampak meni je odkritje! Vizualno prelep. Zgodba o odraščanju in odnosu do narave in Vode! Kakšne sanje se tam odstirajo. In pa pred dnevi viden "DON'T LOOK UP", satira, črn humor in ogledalo današnjega časa.

Pesem, ki sem jo poslušala na repeat memory? 

Sacred Woman I am! Pesem je bila tak vodilni motiv leta! Konkurenco pa ji je delal Dimash Kudaibergen in njegova SOS! Kurja polt, vsakič!

Najboljši obrok? Kičeri, ki ga je naredila Saraswati, ko sem imela korono. Ne morem prehvaliti, kako dober je bil, in čeprav mi je dala recept, je njena verzija še vedno najboljša! 🥰

Najljubši nakup?
Rdeča obleka Magdalena in rdeči čevlji! Tako obleko sem iskala nekaj let! Da je rdeča in ženstvena. Prav polepšala mi je leto. 

Nekaj, kar sem opustila? 
Kot igralka sem vedno gledala, da so nastopi dovršeni in brez napak, v zadnjem obdobju, pa sem začela deliti pesmi, katerih nisem super zvadila, ampak so navdih tukaj in sedaj! Se še učim deliti nepopolnost.

Najboljša odločitev leta?
Da sem se vpisala na Feminist Certificate Marketing; Kelly Diels govori moj jezik vrednot! In prav Ona me je najbolj podprla, da 
sem rodila program ŽENSKE PORTALE MOČI: Zasidrana v Maternici, ki je moja največja zmaga letošnjega leta! 

Moj najljubši skok v neznano?
V prvi polovici leta sem gostovala v oddaji KLEPET OB KAVI in smo pele našo HIMNO BOGINJ: Vstani, vstani, vstani!
Super smo se imele!

Kaj si letos naredila prvič?

Prvi intervju v angleščini >>>  gostovala sem v ameriškem summitu HEAL THYSELF - get to know yourself: Heal Ancestral Wounds. 

Nekaj kar sem si obljubljala že zelo dolgo in sem letos naredila?
Leta imam na svojem seznamu, da se želim naučiti Šah. Letos za Božič sem odigrala svojo prvo partijo! Uhhhhh

Kaj me je prizadelo letos?

Da je Malidoma Some zapustil telo. Z njim sem začela svoje duhovno potovanje. Knjiga O DUHU IN VODI je bila prva knjiga, ki mi je pokazala, kako pomembne so iniciacije, da ostanemo del Skupnosti. Da spoznamo, kaj so naši DAROVI, s katerimi smo se rodili in jih delimo s svetom. Malidoma je dejal, da večina bolezni izhaja iz tega, da ne delimo svojih talentov. Da ne živimo tega, kar je v Nas.

Najljubši trenutek letošnjega leta?
Ko so kapljice Vode, kot Blagoslov padale name,
pod Slapom Peričnik.


Tako, ljuba sopotnica, to je to za letos.


Prikloni se tej pogumni sebi.
Vsem bolečinam, zmagam, temu, kdor Si.
Vsemu, kar si prehodila, izkusila in BILA.

Hvaležna sem za tvojo prisotnost v našem Krogu!

Se bereva in morda vidiva prihodnje leto!


P. S. >>> Če želiš prejemati Pisma v svoj nabiralnik 

mi piši na alunatemple@gmail.com 🙏

USTVARI NAJLEPŠE  2022!
LJUBLJENI, KI SO NAS ZAPUSTILI
Prav posebno mesto je imelo žalovanje; počastitev spomina na ljudi, ki so letos prečkali Veliko Reko in odšli v objem Prednikov. Tako darilo jokati, peti pesmi njim v čas, se zahvaliti za vse kar so podelili, kar se me je dotaknilo in postalo del moje poti. 
GURU JAGAT - Kundalini učiteljica, ki je prinesla divjost in duh Janis Joplin v svet joge. Pogumen, neukrotljiv, resničen Duh, ki je poosebljala BODI KDOR SI! 
Prava Bojevnica!
MALIDOMA SOME - me je spomnil na pomembnost ritualov, pesmijo s katero smo rojeni in podpiral mojo povezavo s Predniki
- MAGDALENA - božanske ženske, božanski krog Magdalen posvečen
SVETI ŽENSKI. Darilo so ti krogi v naravi. Kaj se ustvari med nami. Kaj stkemo. Letos smo potovale ob ljubljeni Kamniški Bistrici. 
- FESTIVAL MESTO ŽENSK -
Tako različni svetovi smo se zbrali, sem imela kar tremo, kako bomo tkale.
Tu sem videla svojo prehojeno Pot. Skoraj deset let vodenja krogov.
Eden ljubših krogov, ki sem jih vodila.
- KNJIGA LETA - 
- PRVI ŠAH! -
- SLAP PERIČNIK -
ORAKELJ*
podpora, navdih, usmeritev za leto 2022

Vsako leto v začetku leta pišem ORAKLJE*, da te podprejo, ko se odpiraš Novemu Letu.  

Da občutiš DAROVE, ki si jih ustvarila v letu za seboj, ustvariš prostor za in prisluhneš >>> KAM TE SNUBI LETO 2022!  

Podrobnosti: klikni tukaj 
Prijava je potrjena ob vplačilu kotizacije do 6.12. 2021.
Pripiši svoj rojstni datum.

✨👇✨👇✨
ORAKELJ* - podpora, navdih, usmeritev za 2022!