SKOČI IN VESOLJE TE BO UJELO!

Veš kako je ponavadi, kajne? Dobimo navdih, prvi utrinek... potem pa moramo biti pogumne in narediti korak... in ko skočimo nas bo Vesolje podprlo.

KAJ JE TVOJA VIZIJA za 2019?
Po čem hrepeni tvoja Duša?

Si vedela, da ko z nekom podeliš svoje Sanje*, kaj si želiš uresničiti, je mnogo večja verjetnost, da boš to tudi naredila?

Pred leti sem imela intervju za revijo OBRAZI*. Eno od vprašanj, ki mi jih je postavila novinarka, je bilo
kaj je moja vizija za tisto leto, po čem hrepenim, kaj so moji plani? 
Kako malo je včasih potrebno, da si končno priznaš tisto kar počiva pod površjem, nekdo, ki te iskreno vpraša: "PO ČEM HREPENIŠ?", 
in je potem PRIČA TEMU; kar si izrekla!

Tako je bilo tudi z menoj. Ko sem zaslišala novinarkino vprašanje, me je kar streslo. Iz najglobjih globin sem jo potegnila na plano, željo, nežno, krhko, a željo po kateri sem hrepenela,
bolj kot karkoli drugega!
"Želim iti na NYFO", sem rekla.
"Kaj pa je to?"
"New York Film Academy", sem pogumno izrekla. In dala na plano svoje hrepenenje. Priznala, kaj si v resnici želim.

5 tednov MASTERCLASS filmske igre z mojstri filma.
5 tednov Firenc. 
Ena želja. Moja.

Saj ni treba posebej poudarjati, da je bilo to popolnoma izven cone udobja, kajne? Tako finančno, šolnina + 5 tednov bivanja v Firencah me je stala skoraj 7000,00eur, kot idejno >>> kaj si res upam narediti ta korak in se učiti s temi velemojstri, sem dovolj dobra?

Ampak veš kaj se je zgodilo?
Ker sem si upala izreči na glas.
Ker sem imela Pričo. 
In potem še revijo in v njej printano verzijo svoje želje, črno na belem, sem istega leta odpotovala v Firenze! 
5 tednov MASTERCLASS filmske igre z mojstri mojstrov!
Bam!***

Boljše je bilo, kot sem si sploh lahko predstavljala. Veš, ko veš, da si na pravem mestu?
V petih tednih sem vsak večer hodila spat ob 2h zjutraj, ob 6h pa sem se že zbudila, presrečna, pila jutranjo kavico, študirala svoj tekst in komaj čakala svoj prvi jutranji klas.

Začelo pa se je s pogumom, da si priznam{sebi, ja!!!}
in izrečem na glas: TOLE SI ŽELIM.

Tole bom naredila!
KAKO?
Ne vem.
Ampak BOM!

Ljuba ti, ki bereš te vrstice:
"Kaj je tisto kar bi želela ustvariti letos?
Po čem hrepeniš?"

Vem, da te vrstice bereš, ker nekaj v tebi želi priti na plano, ena želja, ki kliče k uresničitvi. Je letos čas, da ji rečeš DA? 

Vedno se začne s Sanjami, potem odločitvijo, da jih bomo uresničile, in potem pogumom, da zaupamo Ideji, da zaupamo Sebi, da bomo zmogle narediti korake in uresničile te Sanje.

Naši darovi niso samoumevni.
Sanje, ki trkajo na tvoja Vrata - HREPENIJO PO URESNIČITVI!
Vedi to!

Prav zato sem ustvarila spletni portal SESTRSTVO BOGINJ*, da premagaš svoje strahove, si priznaš svoje sanje in jih pogumno uresničiš! 

*** ZAČNEMO 12.1. 2019 ob 20h ***

Prvi krog posvečamo Sanjam. Sanjami, ki počivajo v globini tvojega Srca in čakajo na TVOJ PRISTANEK! 

Prisluhnile bomo tistemu tihemu Hrepenenju, ki ti ne da spati, in ki je pogosto prekrit tudi s kakšnim očitkom: "Zakaj še nisi naredila tega?" ali strahom: "Kaj pa če mi ne uspe? Če je že prepozno? Kaj pa če ne bom zmogla?"
S teboj bom delila prakse, meditacije, rituale, znanja, ki te bodo podprla, da dialog postane: "Pripravljena sem. Imam podporo. Kdaj, če zdaj? SANJE, letos vas uresničim!" 


Sestrstvo Boginj* je namenjeno ženskam vseh starosti, ki so 
pripravljene reči svojim Sanjam DA! 
In želijo pri tem imeti PODPORO.


Nikoli ni prepozno, nikoli prezgodaj, da svojim Sanjam rečeš da!



Podrobnosti na povezavi... klikni tukaj

 Vabljena v krog! #ZačutiSvojoUstvarjalnoMoč
#KreirajKotBoginja POGUM ŠTEJE! 


Suzana Grau
je idejna vodja in urednica Koledarja za Boginje*, po izobrazbi dramska igralka, od leta 2012 pa voditeljica delavnic in obredov za opolnomočenje žensk. Njena strast in k čemur vedno znova snubi Ženske je, da IZRAZIŠ SVOJE UNIKATNO ŽIVLJENJE.

Izraziš svoj Glas. Pokažeš barve svoje duše. 
Podeliš znanje in izkušnje svoje prehojene Poti.

Vedi, da nič kar se ti je zgodilo ni bilo brez, da bi imelo darilo zate. 

Suzana te vodi, da prepoznaš darilo svojih preteklih izkušenj, jih preoblikuješ tako, da navijajo zate. Kajti vedi, da se tvoje Poslanstvo najpogosteje skriva prav teh izkušnjah.
Tvoja naloga je, da se odločiš in začneš oblikovati glino, ki ti je dana. 

Pri tem te lahko podprejo
#navdihi in podpora, ki jo deli v FB Skupini KOLEDAR ZA BOGINJE*
#osebno svetovanje / telefon* zoom (termini &prijava na alunatemple@gmail.com)
#4 mesečni individualni program PREPOROD ŽENSKE* (globoka preobrazba - vstop v svojo žensko moč)
#SESTRSTVO BOGINJ* ~ spletni krogi (mesečna učenja, prakse, ženski krog)


Na povezavi si lahko prebereš čudovit intervju, ki zelo lepo povzame veliko tega kar poučuje in predaja na svojih delavnicah in obredih.