#PolnaLuna: "POVABILO K SPREJEMANJU SVOJIH OBČUTIJ"


#PolnaLuna v Raku, občutljivem in čutečem vodnem bitju, ki ima širno prostranstvo. Močna in mogočna Luna je in morda bo v Tebi dvignila Nevihto Občutij. Naj bodo!

Morda, te bo navdihnila, da greš ven, plesat in flirtat.
Se družit in ustvarjat.

V našem #KoledarjuOsredotočenosti je misel:
(če ga slučajno nimaš, mi piši:)

"Polna Luna je čas Ovulacije.
Čas za flirtat; 
ja tudi s svojim fantom lahko, 
no, ali pa možem, 
ali dekletom, 
kar pač je. 

Če pa ni ...
Hmm … kaj boš storila?"

Karkoli je.
Sledi si.
Zaupaj si.

Te dni me spremlja pesem ~ Sharone Lautoe ~ ki se tako lepo naveže, da sem jo morala prevesti.
... res lepo POVABILO K SPREJEMANJU
tega kar JE. Z vsem kar je.

* * *


"Dovolj. Dovolj.
Prenehaj sramotiti občutke jeze, dvoma, depresije in krivde.
Prenehaj!

To niso nižje vibracije. Niso..


So naša človeška izkušnja v vsem svojem sijaju in prostranstvo naših notranjih pokrajin. 
Preprosto so.



Največji poklon, ki ga lahko damo naši Duši je,
da se zlijemo s tem prostranstvom.

Da imamo pogum: fucking tits or balls!
da občutimo, kar čutimo.
Karkoli čutimo!

Pleši s to energijo.
Pleši.

Ne krivi drugih. Ne krivi sebe. LE OBČUTI.
Prisluhni inteligenci teh občutkov.
So Vodniki na obisku, ki popolnoma zaupajo
tvoji esenci: BREZMEJNI LJUBEZNI.

Temni Vodniki, ki so prav tako Sveti
kot Svetli.

Dovoli jim, da te obiščejo.
Naj njihova modrost spregovori.
Naj te njihovi zvesti obiski opomnijo
o neusmiljenem povabilu, da jih sprejmete.

Tudi če jih ne.

Bodi popolnoma prisotn/a s seboj.
Bodi z odporom.
Bodi z odprtostjo.
Bodi z blaženostjo...
... in umazanijo.

Bodi.

Odjebi vsakogar, ki ti pravi, da spremeni svoje občutke,
da boš dvignil/a svojo vibracijo, da boš v miru s seboj...
... ko pa ČUTIŠ, da iz tvojega trebuha bruha OGENJ.

Odjebi vsakogar, ki ti pravi kako se naj bi počutil/a.


SEM VELIČASTNA PREDSTAVNICA NARAVE.

SIJEM.
DEŽUJEM.
SEM NEVIHTA.
STRELA.
SEM HRUP.
IN TIŠINA.

IN NE BOM NIČ MANJ,
DA BI UJČKALA TEBE IN TVOJA PREPRIČANJA.
DA BI SE TI POČUTIL/A UDOBNO!"


Prisluhni posnetku (klikni....)

Če želiš prejemati Alunine novičke
nam piši na alunatemple@gmail.com

Z ljubeznijo in navdihom,
Suzana
Sem voditeljica Rdečih Šotorov, ter delavnic in obredov za preporod in 
opolnomočenje Žensk

Navdihujejo me gozd, reke in gore. Živo me delajo potovanja, ples, petje in smeh. Rada pišem in delim bogastvo svojih številnih izkustev. To so darovi, ki se prepletajo skozi vse kar počnem: vse je čaščenje Svetosti Življenja.

Leto 2012 je bilo zame prelomno: iz igralskih voda in redne službe sem se podala v Avstralijo in Novo Zelandijo. Avstralija je prerodila moj Ogenj. Povabila me je, da razširim svoj ustvarjalni tok Življenja. 

Tam v deževnem gozdu sem ustanovila Aluna Tempelj "Birthing Dream Seed to Life". Aluna, v Kogi plemenu, pomeni Maternico Življenja, 
misel iz katere se rodijo naše Vizije.

"Vem, da je v Tebi Vesolje darov, ki se želijo izraziti skozi tebe. Vem, da nas naše pretekle izkušnje lahko paralizirajo in iztisnejo iz nas Sok Življenja. Zgodbe porazov, bolečin in izgub nam pristrižejo peruti, da postanemo majhne, da se skrijemo pred svetom, da skrijemo svojo Ženskost in Moč. 

Vendar vem, da ima prav vsaka od nas Moč, da zasuka svoje Kolo Življenja. 
Da preoblikuje svoje Bolečine v Bisere ...
... in deluje v Svetu kot ŽENSKA, ki je zasidrana v Sebi, ki sprejema svojo Ranljivost in Moč. 

Ko bomo Ženske okrepile zaupanje Vase in v modrost svojega Telesa bomo prerodile miselnost kaj vse je možno za Nas. Rojevamo Novi Svet. Kot posameznice in kot skupina. Kot Skupnost. Vem, da lahko zapustimo dediščino, ki bo v navdih in podporo prihajajočim Generacijam. - Aluna manifesto (odlomek)

Ta misel je botrica vsem Aluninim programom in obredom. 
Preoblikovati, kar nas ne podpira in okrepiti kar je dobro in kar navija za Življenje v nas. 

Častni naziv Evropska Ambasadorka za Kulturo in Zdravljenje, ki so mi ga Staroste podelile na Tribal Gathering of Elders, je okrepil simbolni most med znanji, ki sem jih osvojila kot igralka in učenka modrosti staroselskih kultur.

Če me še nisi imela priložnosti spoznati prisluhni moji navdihnjeni Pesmi, pogovoru, ki sva ga imeli s Tajo Albolena spletni seriji Razcvet Ženske, ali pogovoru o Ženski Moči z Zvezdano Mlakar v njeni sobotni oddaji Zvezdana.

Delavnice vodim v Ljubljani in Mariboru, ter občasno na Poljskem, Hrvaškem in Avstriji. 
Sem urednica in pisateljica angleške spletne revije Aluna Temple Magazine.

V stik z mano lahko stopiš preko:
alunatemple@gmail.com

FB: Rdeči Šotor s Suzano Grau