#NavdihTedna: "ZMENEK S SEBOJ!"


Današnja misel iz #KoledarjaOsredotočenosti nas snubi na
#ZmeneksSeboj.  

Kam?

Ja, na Zmenek s Seboj. Saj veš, ko se pelješ nekam kjer ti Srček reče, oh Hvala Življenje. Prav tole sem si želela. Ko ti telo radostno reče: ŠEEEEE <3 Hvala. Hvala.

Pred leti sem odkrila čudežno Knjigo UMETNIKOVA POT / THE ARTIST WAY, avtorice Julie Cameron. Knjiga me je peljala na 12 tedenski program in kreativni preboj. 

In res je bil preboj. 

Priporočam x 1000!

Tako sem bila navdušena, da sem knjigo podarjala prijateljem, eno dala, da kroži naokoli in eno sem celo kupila za knjižnico, žal ni nikoli prišla na police, kako to, ne vprašaj, verjetno je bilo nekomu preveč všeč ;)

Torej, da me ne zanese :)




V knjigi je ena od osnovnih in obveznih vaj za PREPOROD KRETIVNEGA SOKA in zaupanja v Življenje, ZMENEK S SEBOJ!

... in povem vam, ko sem štartala program sem imela silne izzive iti na zmenek. Ko pa je toliko obveznosti, in toliko za postoriti,...in nimam tega in onega,... in... strah me je,
IN... saj veš kaj mislim,
kajne?

Monolog izgovorov!

Zatorej, nič izgovorov.
PREBOJ se začne s prvim Korakom.



Pojdi na nekaj ob čemer ti Srček reče JA!
Ne to ni ležanje na kavču z daljincem v roki! ;)

To je pogumno dejanje, da si s Seboj. Da poslušaš lastno navdušenje. 
Da prisluhneš kaj se v tebi godi. 


Lahko je to le 20 minutni Srčni Sprehod, ko dihaš, in samo daješ eno nogo pred drugo. 

Lahko je koncert, pogovor v knjižnici, učna ura tanga, sprehod ob reki, smučanje,... risanje in slikanje rožic, ki ga ob ponedeljkih vodi ekipa iz Zavetišča za zavržene rastline.


... ali pa PRIDI na naš #danZame v Rdečem Šotoru. 


Naj bo današnji dan IZJEMEN!
Naredi si ga, da bo IZJEMEN!
Viva.

Navdihnjen pozdrav,
Suzana