NAVDIH TEDNA: ROMANJE PO 2015

Pred časom sem brala roman Cheryl Strayed 'DIVJA'. Zgodba opisuje takrat 22 letno Cheryl, njeno 1800 km dolgo Pot po Pacifiškem gorovju. Njeno Iskanje in najdenje Sebe. Potovala je z Nahrbtnikom, ki je tehtal dobrih 30 kg.
Si predstavljaš?
30 kg stvari, gorovje in 1800 km dolga Pot.
Ni ga zaman poimenovala 'MONSTER'.
Cheryl Strayed 

Zgodba se me je dotaknila na Večih Nivojih. Tudi sama sem se leta 2003 podala na Camino, romanje v Santiago de Compostella / Finistrre, 1100km dolgo pot, iščoč globlji UVID kdo sem, kdo je moja Družina, komu pripadam, kaj lahko opustim. Koraki so odstirali MOZAIK POTI, mozaik zgodb, ki sem jih oblekla in vzela za Svoje. Vsako mesto, vsaka Vas je odstirala Darila in Uvidi so prihajali še leta po 'zaključeni' Poti. Dolgo sem črpala iz tega Vodnjaka.

Pilgrim's Way

Kaj je v Tvojem Nahrbtniku Življenja? Kaj je Resnično Pomembno na Tvoji Poti? Katera Izkustva te Podpirajo, kdo je v Tvojem Krogu ljudi, kaj je Tvoj Vzor, k čemu se vedno znova Vračaš?
KAJ JE RESNIČNO TVOJE?

Finisterre, kjer se dotakneš Zvezd

Naj bo Tvoj Nahrbtnik Izpolnjen s tem kar Te Podpira, Hrani, Neguje in Navdihuje na Tvoji Poti!
Kot pravi Cheryl:
'Strah poraja strah. Moč poraja moč. Primorala sem se, da sem v sebi porajala moč. Ni trajalo dolgo, pa me v resnici ni bilo strah.'

Romarski Objem,
Suzana