NOVOLETNA POPOTNICA 'Počivamo-o na Sebi'

Ljubi Moji... 
Pa smo Vstopili skozi Portal v Novi Čas. Čas, ki Nam Omogoča, da si Zastavimo Leto, ki bo po meri Našega Bistva. Moji dnevi po Božiču so bili namenjeni Popotovanju navznoter in v veliki meri odmiku od zunanjega, računalnika, fb-ja, maila...
To je bil čas Počitka. Delovanja navznoter.
Čas za ZMENEK Z MENOJ.
Lepota..

Gozdovi, reke, jezera, muzeji in knjige so mi ponovno pokazali svoje Obličje.
Na zmenkih s Seboj sem se dotikala Svetosti Življenja, Radosti in Preprostosti. Nič Velikega le Dihanje, Opuščanje, Sprejemanje in Opazovanje.

Letos je bil tudi prvi Božič, da sem čutila biti sama s Seboj in Prisluhniti Pokrajinam leta 2014. Koliko blagoslovov mi je bilo dano. Toliko drobnih in velikih trenutkov, toliko Mostov prečkanih, toliko novih Izkustev, novih prijateljev in učiteljev. Toliko mi je odstrla moja Pot in me oblekla v Plašč Novega Časa.

Za Popotnico po 2015 sem si vzela misel z Našega Novoletnega Praznovanja - iz Delam na Sebi potujem v 'POČIVAM NA SEBI'.

Tako pogosto delimo, da je treba Delati na Sebi, se izboljšati, se...da se me je tale misel res dotaknila. Ja, preprosto Prepoznavam in SPREJEMAM že Dano Obilje, že dano Znanje, že prisotno Ljubezen...
Nazdravljam Ljubezni...

K tej Obali se hodim sprehajat. K tej Obali si hodim namakat noge, gledat Zvezdice in Našo Krasno Polno Luno, ki se nam Danes Odstira v Vsej Mogočnosti in Lepoti!
Bližajoča se Prva Polna Luna v 2015

Objamem Vas Vse.
Hvala, da ste moje Sopotnice in Sopotniki... 
Bodite RADOSTNO, SIJOČE, MEHKO, NEŽNO, SPREJEMAJOČE in POČIVAJTE NA SEBI!
Suzana



© SUZANA GRAU
Founder, Visionary and Artistic Creator at 
ALUNA TEMPLE 
'Birthing Dream Seeds to Life!' 

'I am committed to BRING OUT THE BEST IN YOU! To support growth of your dream seeds, to inspire your light to Shine even brighter. World needs you! World needs Your Love, your  Wisdom and Your Stand. LET'S WEAVE  this thread around the globe for the BENEFIT OF ALL LIFE!'' 

CONNECT with US: