Pismo ob začetku meseca: SMERNICE ZA MAREC!


Boginja, prebudi se! Zapleši v Pomlad!


SMERNICE ZA MAREC

Draga Ženska,
pozdravljena!

Včeraj sem odprla Orakelj*: Kaj nas bo podprlo v mesecu marcu? Kaj potrebujemo slišati? Kaj nas bo podprlo v tem intenzivnem obdobju? Te smernice so generalne, če želiš poglobljene in osebne smernice jih lahko naročiš tukaj. 

Trenutno se ENERGIJE POSTAVLJAJO NA NOVO! 
Včasih se zdi, da se bo sesulo vse, preden se zgradi novo. 

Na eni strani imamo osebne zaključke, na drugi pa kozmične. Pritisk na naše vsakdanje življenje je lahko zelo močan. Še posebej tam kjer iščemo varnost, sigurnost in moč v zunanjem.

Morda so to odnosi, kjer potrebuješ in iščeš potrditve. Morda v denarju iščeš stabilnost in ti finance povzročajo stres. Morda te preizkuša zdravje. 

Pomisli, kje moraš narediti spremembo in se bolj postaviti zase?
Pomisli, kaj bi naredila, če bi vedela, da si vedno podprta?
Kaj bi naredila, če ne bi potrebovalo biti popolno? 
Kaj bi naredila, če bi imela več zaupanja vase in v življenje? 
Ali pa če bi zaupala, da se bo vse dobro, ali morda celo izjemno izšlo?




Ko sem bila pred sedmimi leti na takem križišču je bil občutek, da so se zaprla vsa vrata. Molila sem kaj je naslednji korak; dolgo hotela sprejeti navodil svojih Vodnikov.

Navodilo je bilo, naj spustim stanovanje. Seveda sem se upirala, saj si predstavljaš! 
Stanovanje je bilo moj dom in moje svetišče. In to naj bi spustila? Še posebej, ker navodila za naslednji korak ni bilo!

Hotela sem varnost.
Jasna navodila.
Nisem bila pripravljena spustiti nekaj, ne da bi vedela kaj temu sledi. 
Četudi mi je bilo težko, sem še kar vztrajala v starem. 

Koliko življenja zapravimo zaradi strahu pred neznanim? Samo zaradi tega, ker nimamo jasnih navodil, kako se bo zasukala naša pot? 

Res je bilo težko spustiti
in se predati.
Oklepala sem se znanega.
Bolje hudič, ki ga poznaš, kot hudič s katerim še nikoli nisi plesal, kajne?

In čeprav je bilo to zagotovo eno najtežjih obdobij, mi je prineslo tudi največje darilo: Avstralijo. Ljudi, ki govorijo moj jezik. Dušno družino. Učenje pri Aboriginih. Na stotine izjemnih zgodb in doživetij. Predvsem pa me je podprlo, da sem bila pripravljena začeti voditi delavnice za Ženske!

Ampak najprej sem morala spustiti stanovanje. Se predati neznanemu.
To je bila vstopnica za Nov Cikel.


Pri tem sta mi pomagala dva obreda:
☘️ 🌹 ༻ PLES, obredno sem preplesala molitev in prošnjo za Vodstvo. Bolj sem plesala, bolj je popuščala energija oklepanja. Izjokala sem bolečino in strah, ki sta se nabrala v telesu. Predvsem pa sem ponovno začutila zaupanje v življenje, v povezavo z božanskim. 
☘️ 🌹  ༻ BLAGOSLOV MATERNICE, prvič sem na tak način začutila kako mogočna je maternica. Koliko energije mi je dostopno. In kako me je strah zakrčil, da ne čutim več radosti in zaupanja. Po blagoslovu sem o
dprla sprejemanju novega. Sprejemanju tega kar mi življenje želi dati. In prinesel mi je čudeže.

Ta dva Sveta Obreda bom s teboj delila na POMLADNEM PREBUJANJU ŽENSKEcelodnevni delavnici za ženske 23.3. 2019. Podrobnosti tukaj.


KAJ NAS BO PODPRLO V MARCU?
   ⬇️⬇️ ⬇️ 


1. ZAPLEŠI!!! 
Strah in pritiski, osebni ali kolektivni, nas zlahka zakrčijo. In potem nimaš pravega orientacije in s tika z notranjim vodstvom. S seboj se najhitreje povežeš v gibanju. Kot pravi prva KARTA >>> ZAPLEŠI!

Dovoli si začutiti svoje počutje skozi ples. Dovoli, da se energija premakne; zapleši! Bolj, ko je tvoje telo pretočno, lažje boš zaslišala Vodstvo. In morda boš začutila tudi užitek in radost.  >>> Prilagam pesem!


2. Življenje navija zate!
Ko se življenje ne odvija po naših načrtih, se zlahka ujameš v idejo, da nekaj ne delaš prav, da je vesolje proti tebi. Druga karta nas opominja, da življenje vedno dela  za nas! VEDNO! Tudi, ko ni videti tako.

Če se ozreš v preteklost boš opazila, da je vsakemu porazu, preizkušnji, bolečini, sledil vzpon v nekaj novega. Nekaj kar je bilo bolj v skladu s teboj.

Bodi pozorna na znake, ki pridejo k Tebi. ZAUPAJ! Kot vedno, uporabi dobro mero humorja. Nič ni tako usodno kot se zdi! 


Kot pravi druga karta, dogaja se zate - ne proti tebi.



3. ROJSTVO NOVIH PROJEKTOV!


Zaupaj drobnemu glasku, ki se PREBUJA in te snubi, da začneš nov projekt! Nekaj kar že dolgo tli v tebi ali nekaj kar si vedno odlašala. Kar pogumno. Rojena si bila za te čase. 

Sanje so ti dane, da jih uresničiš. Sprejmi seme. Prepleši. Zaupaj.
In vedi da samo ti  lahko daš točno ta projekt v svet! 

Te smernice so generalne, če želiš osebne smernice jih lahko naročiš tukaj.

☆☆ PRIJAVA NA OSEBNO SPOROČILO ORAKLJA* ☆

In  seveda dobrodošla na pomladni obredni krog, kjer boš lahko spustila svoje strahove, se povezala s SANJAMI, ki kličejo v rojstvo. 

💚 Podrobnosti na povezavi >>> DOBRODOŠLA! 💚
*•.¸¸.•★ Pridi s prijateljico, sestro, mamo, teto...
Želim, da se podpremo, da smo si priča in podpora v Rasti. 
Da praznujemo Življenje ena druge.


Suzana Grau

je idejna vodja in urednica Koledarja za Boginje*, po izobrazbi dramska igralka. Od leta 2012 vodi delavnice in obrede za opolnomočenje žensk. Njena strast je IZRAŽANJE! 


Suzana verjame, da ima vsaka ženska izjemen in unikaten potencial.
Pogosto pa se zahakljamo v izkušnje, ki so se nam zgodile na poti, in ne prepoznamo kaj so darila v njih. 

Suzana te vodi, da boleče izkušnje preoblikuješ v vir svoje moči in modrosti. Kajti najpogosteje se naše Poslanstvo skriva prav teh izkušnjah. Tvoja naloga je, da se odločiš in začneš oblikovati glino, 
ki ti je dana. 

Vedi, da imaš Sanje zato, da jih uresničiš. Samo ti jih lahko uresničiš!
Tvoja naloga je, da se odločiš in narediš korak v smeri uresničitve, in potem naslednjega... in naslednjega.

Če me še ne poznaš prisluhni pesmi, ki snubi, da začutiš lepoto svojega telesa:
Če bi vedela, da je moje telo tempelj,...

Na povezavi si preberi čudovit intervju, ki lepo povzame veliko tega kar poučujem in predajam na svojih delavnicah in obredih.


Prisluhni kako sva pogovor o Ženski Moči tkali z Zvezdano Mlakar.




Izrazi svoje Sanje!
Izrazi svoje Življenje!