☥ ✧ VEČER POSVEČEN BOGINJI* ✧ ☥ ~ RITUAL OPUŠČANJA

V Indiji se je pred dnevi začel devet-dnevni Praznik NAVRATRI.
Praznik čaščenja Boginje* in njenih obrazov.

Me smo posvetile obrazu Temne Boginje,
tiste, ki je obrnjena navznoter, tiste, ki je temna,
tista, ki modro uporabi čas prazne lune za spust v notranje pokrajine
in si dovoli izkusiti umiranje starih obrazcev, obnašanj, navad, strahov,
tega kar je prerasla.

Nekatere ste mi pisale: "Sem že v menopauzi ali ta ritual velja tudi zame?"
Ali pa: "Ravno ovuliram ali lahko vseeno naredim ta Ritual?"


Odgovor: SEVEDA!
Vsak dan (najbolje zvečer) je dobro narediti pregled naše energije in se vrašati: KAJ LAHKO OPUSTIM? Kaj sem prerasla? Več opustiš, več prostora imaš za tisto kar je res pomembno zate. Več tega lahko pride v tvoje Življenje!


Prisluhni in SPUSTI draga, spusti... naredi prostor za tisto kar je res Sveto zate!





V druženju sem podelila:
☥ ✧ Si vzameš čas, da počivaš v času Menstruacije? Menstruacija in tišina so VRATA do Notranjega Mojstrstva.
☥ ✧ Maha Cohan*, podpora, da bolje zaslišiš svoje notranje vodstvo
☥ ✧ Praznik Yom Kipur in kako ga povezujem s časom naše Krvavitve
☥ ✧ Roman RDEČI ŠOTOR: Zgodba o Dini, ki sta ji v Bibliji namenjeni dve vrstici. Tako kot večini žensk v zgodovini. Kako osvobajamo to tišino in iščemo svoj glas, svojo seksualnost nazaj.
☥ ✧ Pesem: Če bi vedela, da je moje telo Tempelj
☥ ✧ Ritual opuščanja... <3

☥ ✧ Pij VODE*, dovoli sanjam, da te podprejo v opuščanju.
☥ ✧ Ritual... >>> prižgi svečko, naj te njena svetloba podpre v videnju senc.

💎 Za prijavo na Alunine Novičke in obvestilo o prihodnjih SPLETNIH KROGIH
mi piši na alunatemple@gmail.com

VSTANI SESTRA, VSTANI!
Izrazi Svoje Življenje!
Ne delaj se manjše kot si!

Z ljubeznijo & vizijo,
Suzana Grau