#Čudež Velike Noči: Nikoli ni prepozno za uresničitev Sebe!

Photo: Zola Dubnikova with her daugther
Draga Ženska, 
kako si preživela praznike?
Kaj se te je najbolj dotaknilo?

Velika noč je eden mojih ljubših Praznikov. Vedno ga doživljam kot okno čudežev. Tudi tokrat. V četrtek sem preuredila in obogatila domači Tempelj,
vnesla bogastvo, ki ga odslikava narava, v notranji svet Doma.
V petek sem odkrila, da se je moj ljubi zaveznik PELIN, ki ga uporabljam za Čiščenjein Nego Maternice, ter za spodbujanje Sanj, na polno razsadil po Vrtu! Ne morem ti povedat kako zelo me je to razveselilo. Na desetine sadik se je razgrinjalo pred menoj. In vem, da jih bom lahko delila tudi s teboj. V tej luči se je nadaljevalo; roke v zemlji, občutek radosti, sajenje Rožmarina, Žajblja, Timijana in Kamilic.
Zelišča, ki poleg tega, da bogatijo kuhinjo, pomagajo našim maternicam, da dobijo toploto nazaj, se pomirijo, zmehčajo in lažje spustijo energije, ki ne pašejo v naš Tempelj! 

V soboto sem na stopnicah srkala Sonce, pila kavo in list za listom potovala skozi knjigo o Sibirskem Šamanizmu. Ko to pišem moje telo ponovno izdihne aaah, v spominu na užitek tega trenutka. Luksuz. Prav ta beseda mi je hodila naprej: LUKSUZ. 
Ta mir... in guštanje.
Sama v hiši. Pravi #danZame, tokrat samo zame :)
... in potem nekaj, kar sem si obljubljala vsaj 2 leti. Pa je "vedno prišlo nekaj vmes." Ne mislit, da bo nekaj velikega. Ne. Taka preprosta želja je: Nabirati SMREKOVE VRŠIČKE in narediti sirup iz njih! Si predstavljaš? In tokrat sem jih. 


Kaj pa je zate Živo to Pomlad?
Po čem hrepeniš in kaj si obljubljaš?

In kaj že uresničuješ?
Čudež Velike Noči: izpolnitev obljube - Sebi.


Včasih, kot male arheologinje po naključju, ponovno odkrijemo staro Hrepeneje. Kot, da je nekaj dozorelo v nas, da ga gremo uresničevati. In potem nas napade obžalovanje za vsa izgubljena leta, ko bi lahko, pa nismo. Ko nismo zbrale poguma, ko .... vem, da vsaka od nas lahko dopiše bogat seznam zakaj nekaj nismo naredile.

Boli, kajne? 
In potem se žalost sprevrže v jezo...
Nase.

Marianne Williamson tako lepo reče o simboliki Velike Noči: "Ne vztrajaj na Križu. Po treh dneh je čas za Vnebovzetje. Sestopi s Križa. " 


Odpusti si.
Res, ODPUSTI. In se objemi.
Naredila si, kot si najbolje znala. In za večino stvari res ni nikoli prepozno. Za tiste druge pa odžaluj, in potem... Naprej.


Prisluhni zgodbi CORE CORALINE, ki pravi:
"Nikoli ni prepozno za uresničitev Sebe."

Naj navdihne tvoje korake in pogum
k temu, kar bi Ti želela izraziti. 


In če v Tebi brbota želja in odločnost po Preporodu, in veš, da je sedaj čas, da izraziš svojo ženskost in ustvarjalnost, te vabim na Alikimijo Maternice. 

Program, ki sem ga ustvarila, da podprem Preporod tvoje Ženske in tvoje Ustvarjalnosti!
Za podrobnosti mi piši na alunatemple@gmail.com ali 
www.alunatemple.blogspot.com


Kraljestvo

#danZame: 30. April, 2017
Čiščenje Maternice

*obred ob reki*
"Maternica ni kraj kamor shranjujmo strahove in bolečino.

 Maternica je Tempelj ustvarjanja in porajanja Življenja." - Andska Modrost, 13.Munay Ki
Kraljestvo


>>> Odprimo naše Templje Radosti >>>
Podrobnosti kmalu...
Kraljestvo

Navijam za  tvoje male in velike Zmage,
Suzana