ALUNA NOVICE IZ ALUNA TEMPLJA: PODARJAM 3 INDIVIDUALNA SREČANJA

Vsako Potovanje je Romanje k Sebi...
Restavracija Maitreya (Praga)

Ljubi moji!

Nazadnje sem se Vam oglasila iz Vrha na Laškim kjer sem srkala in se hranila z energijo Zemlje! Potem pa me je poklicalo na Pot, najprej na Dunaj in nato v Prago. Ponovno sem se srečala z 'mojimi' iz Avstralije, spoznala čudovite ljudi na Dunaju in Pragi in se prepustila Svetim Pesmim in Mantram iz celega sveta.

Preprosti trenutki, ko se peljem na kolesu, ko se mi življenje smeji, ko Reka poje, ko jaz pojem, ko slišim kako Predniki navijajo zame, ko sem prisotna in z zaupanjem potujem v Neznano.  Neprecenljivo. In potem sledijo naključja, srečanja, ki odprejo naslednja Vrata. Eno od Srečanj je prineslo POVABILO na festival 'TREE OF LIFE' - festival posvečen Zgodbam, ki jih pripovedujemo našim Otrokom. Kaj je naša Zapuščina, kaj predajamo naprej? Moja delavnica bo posvečena PRIPRAVI MATERNICE NA ZAVESTNO SPOČETJE IN POROD. Jupiii, se že veselim :))) Hvala DUNAJ!

V Pragi pa sem začutila, da je letos ponovno čas, da grem plesat LONG DANCE CEREMONY obred, ki traja 72 ur, ko plešemo in skozi ples molimo Zase, za Zemljo, za Življenje. Del priprave je tudi GIVE AWAY ceremony, kjer doniramo sredstva po lastni izbiri posameznikom ali organizacijam. 

V ta namen PODARJAM 3 INDIVIDUALNA SREČANJA  Ženskam, ki čutijo, da želijo preobraziti Zgodbe iz svoje maternice, ženskam, ki se pripravljajo na porod ali ženskam, ki želijo zavestno zanosit. Srečanje je enkratno in te ne obvezuje na nadaljnje potovanje.

PIŠI mi na alunatemple@gmail.com. VSEBINA: ALKIMIJA: GIVE AWAY CEREMONY.                               
Prosim, če v PRIJAVI podeliš Tvojo NAMERO za Srečanje. Prijave zbiram do petka 29.5. 2015


Več Žensk je delilo, da bi želele imeti INDIVIDUALNO SREČANJE na temo ALKIMIJE MATERNICE, a se niso pripravljene zavezati za tri mesece. V ta namen si lahko v mesecu juniju REZERVIRAŠ SVOJ TERMIN. 

Kot del GIVE AWAY OBREDA imajo vsa individualna srečanja 15% popust ob enkratnem plačilu.
Ponudba velja do srede 17.6. 2015.

Tako ljube moje za zaključek pa Vas VABIM še v RDEČI ŠOTOR  v Arji Vasi, ki bo to nedeljo 31.5. 2015. Pridi na čudovito posestvo Cvetkoland, ki je slika Pomladi, polno dreves, ki se odpirajo, tako kot me - ŽIVLJENJU! Pridi se navdihnit v Krog Žensk, pridi nahranit svojo Žensko dušo. Čas je SEDAJ! :)

Čudovito posestvo Cvetkoland

Naj Vaše Akcije PODPIRAJO ŽIVLJENJE!
Sončen pozdrav,
Suzana


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Suzana Grau je ustanoviteljica in vizionarka ALUNA TEMPLJA v katerem kreira  in vodi navdihnjena popotovanja in delavnice namenjena opolnomočenju Žensk in dobrobiti Zemlje.

Po izobrazbi diplomirana igralka, po srcu ustvarjalka, sanjalka, raziskovalka in  popotnica. Je predana soustvarjalka Razcveta Ženske, voditeljica Rdečih Šotorov in urednica angleške spletne revije Aluna Temple Magazine. 

KONTAKT: 
T: + 386 40 13 29 13
E: alunatemple@gmail.com
W: http://alunatemple.blogspot.com/

FB: Rdeči Šotori s Suzano Grau
Skype: mysoulsingstoday



Živi svoje Darove in Življenje v Polnosti.