Zakaj je pomembno spustiti strah iz maternice? Kako strah ujame kreativno energijo ... + 6 NAČINOV, KAKO SPUSTITI STRAH!

 


Pozdravljena v četrkovo Pismo, kjer se pogovarjava o Ženski moči in našem sidranju v njo.

Nobena od nas ni bila rojena v družbo, kjer je ženska spoštovana, čaščena in praznovana. Me smo tiste, ki ustvarjamo drugačno zgodbo Ženske. Zgodbo, ki navija za nas!


***

Danes se pogovarjava o STRAHU, kako strah ujame našo življensko silo! Kako to vpliva na našo kreativnost, spolnost in izražanje svojega Glasu! To, kdor smo! 

Pogosto mislimo, da smo lene, da se nam ne da, da nismo sposobne, v resnici pa gre za UJETO ENERGIJO V MATERNICI IN TELESU. Ujeto energijo, ki je zmrznila dolgo nazaj, ... kot posledica izkušenj, ki jih takrat nismo mogle/znale predelati in spustiti iz telesa.

Ko boš brala utrinek bodi pozorna na svoje telo, kje prepoznaš strah in ujetost energije, ozavesti in to energijo prepleši. Uporabi pesmi, ki sem jih dala v P.S.
Stresi to energijo, kot gnile hruške, jablane. Da začutiš pretok energije! Da začutiš svoje srce. Svoje telo.
SEBE!  


***

Včeraj sem šla na sprehod, dnevna praksa, da si prisluhnem, se sprostim in pogovarjam s seboj o kreativnih idejah. Da naredim svojih 10.000 korakov. :)

Ker je deževalo nisem šla v gozd, ampak sem se sprehodila ob Ljubljanici. Plan sem imela, da naredim krog od Most do Fužin, malo pred Fužinami prečkam most in se obrnem nazaj.

Hodila sem ob reki, ki je izjemno narastla, ko sem jo gledala od daleč, sem občudovala njeno mogočnost, a bolj, ko sem se bližala mostu, kjer naj bi prečkala to ogromno vodo, bolj me je črvičilo v želodcu. Reka je bila zelo visoko in zelo široka. Ideja, da prečkam most, nič kaj vabljiva.


Morda, ker sem se kot deklica skoraj utopila v reki,
morda, ker je moja domišljija pomislila,
kaj pa če bo potres in se most zruši? 


Nekaj časa sem stala in opazovala svoj strah. Strah, ki mi je delal kepo v želodcu in mehka kolena. Naredila sem nekaj korakov, a telo je reklo NE!
Ne greva čez.
Nočem.


In tako sem se sprehodila naprej, do mosta, ki ni tako blizu vodi, in kjer se ni slišalo njenega divjega bučanja. Stekla sem čez. Ja, prav stekla sem čez. Srce mi je divje utripalo. Ha, nisem padla v vodo. Ni bilo potresa, in most se ni zrušil.

Vdih. Izdih. 
Vdih. Izdih. 
In še enkrat.


Po nekaj sto metrih sem opazila, da še vedno hitro hodim. Da še vedno hodim, kot da je potencialna nevarnost še vedno tu. Da moje korake vodita strah in stres. Da ju nisem spustila, potem, ko sem prečkala most. Racionalno že, ampak ne pa tudi v telesu.

Zavestno sem upočasnila korake in prenesla pozornost na dih in potem na maternico. Mišice okoli maternice so bile zategnjene in oba jajčnika sta me bolela, zadaj v križu me je špikalo. 


Strah je naselil moje telo.
Čeprav nevarnosti ni bilo več,
je bilo telo še vedno v pripravljenosti,
da teče in "plava".


Ker so hitrost, stres in strah naši redni sopotniki,
se potrebujemo zavestno ustaviti in ozavestiti KAKO SMO

in potem z 👉 DIHOM,
🎯 POZORNOSTJO,
🌬 VIZUALIZACIJO,
📢 PETJEM IN ZVOKOM,
🪆 KRVAVITVIJO

💃 PLESOM

Spustiti stres, strahove, jezo iz maternice in TELESA
spustiti občutja, ki niso ljubezen.

 ❤️ ❤️ ❤️

Ko naše maternice napolnijo strahovi, se življenjska energija zamrzne. Energija, katero potrebuješ, da ustvarjaš svoje življenje, odnose, da izražaš svojo kreativnost, vodiš svoj posel,
slediš idejam, ki so v tebi.

Ta PRETOK ENERGIJE med srcem in maternico
se ustavi! 

Nam pa se zdi, da smo lene, da imamo tremo, da smo nesposobne, ker ne upamo iz varnega okolja, ... itd...
a pogosto je vsak korak, ki si ga ne upamo narediti naprej,
odmev ujete energije, odmev starodavnega strahu v telesu! Strahu, ki paralizira in ustavi ta korak!

Zato je tako pomembno prisluhniti in ustvariti občutek varnosti v telsu. Pomiriti svoj živčni sistem.
Naseliti svoje telo.

 ❤️ ❤️ ❤️
Preden nadaljuješ branje se za HIP USTAVI.
Položi roko na maternico, drugo na srce.
Začuti stopala. Začuti utrip srca.
Občuti, kako si ... ?
Kako je tvoje telo?

VDIH. IZDIH.

Zato so telesne prakse tako pomembne. Ker nam pomagajo, da se vrnemo nazaj v telo. Da se začutimo TU IN SEDAJ! Prakse nam pomagjo naseliti telo. Naseliti maternico. Da spustimo ujeto enerijo. Da ustvarimo pretok v sebi.

To je MOČ! 

Biti v svojem telesu. Uporabiti svojo kreativno energijo.
Za negovanje Sebe, odnosev, kreacij! 
Za ustvarjanje sprememb v svetu.


Kot pravi Munay Qi, staroselska praksa, katero nam je predala Marcela Lobos. Munay pomeni ljubezen in Qi energijo, "či".

Maternica ni kraj, kamor shranjuješ strahove in bolečino. Maternica je tempelj radosti, sočnosti in ustvarjanja. Maternica je kraj, iz katere rojevaš
življenja in kreacije.

Zasledujemo in sidramo svobodna telesa.
Svobodne maternice!

In od tu USTVARJAMO!


Ljubezen + moč + pogum + vizija
svobodne Ženske in sveta! 
Suzana


* * *


P. S.  Pripenjam pesmi, ki meni pomagata spustiti stres in strah >>> da se kot drevo zasidram v zemljo, in stresem gnile hruške, jabolka in še kaj! Stresi stres z bobni >>>>  IN z didgeridujem. Napolni maternico z ljubeznijo. 

*** KAKO TE ŠE LAHKO PODPREM? * *

V OBJEMU PREDNIC - spletna delavnica in ritual. S podporo Prednic se zasidraj v maternico in svojo moč. Prejmi darove svoje dediščine in preoblikuj, kar te ne podpira. V delavnici je tudi praksa, kjer z zvokom sčistimo maternico. 

>>> BONUS: Ob naročilu prejmeš DARILO: Blagoslov Maternice: staroselsko 
prakso MUNAY QI. Podrobnosti >>> Prednice navijajo za Nas!
V OBJEMU PREDNIC* - spletna delavnica
* * *
Če si na križišču ali pred rojstnim dnem in potrebuješ podporo, navdih, usmeritev:
>>> osebne smernice ORAKLJA*. 

Zadnji dan za prijave: 5. 10. 2022. 

Podrobnosti >>> tukaj 
ORAKELJ* - podpora, navdih, usmeritev!
Sledi mi na prerojenem IGSledi mi na prerojenem IG
TEHTNICE & ŠKORPIJONKE

Če si pred rojstnim dnevom ali pa ga boš imela v prihodnjih 52 dneh, si v obdobju, ko se ti  zaključuje cikel rasti. To obdobje zna biti intenzivno, saj bolj pritiska na gumbke, kjer smo ranljive. Povpraša nas, koliko si upamo slediti Sebi in temu kar utripa v našem Srcu. Kar se želi izraziti skozi nas. Ko vemo, da je to del Letnega cikla Rasti lažje plešemo z izzivi.
Bodi nežna s seboj, a naredi potrebne premike!


***
Potem je tu še sedemletni cikel: Če imaš 28, 35, 42, 49, 56, 63, 70, 77, +
Skratka, če je katero od teh let tvoje, se ti zaključuje sedemletni cikel.
To je zelo pomembno obdobje, ko se pogleda vloženi trud sedmih let,
se leviš, slečeš kožo, da bi se RODILA V NOVO OBDOBJE.

Prenavljaš IDENTITETO!

Na poglobljeni ravni vrednotiš sebe, svoje dosežke in vrednote! 
Slačiš obleko tega kdor si bila! Žanješ kar si sejala
>>> in se rojevaš v Prerojeno Sebe!

 
O tem sem pred časom pisala tukaj.
ORAKELJ* - podpora, navdih, usmeritev!