⚜️ Klic Magdalene, vrnitev ljubezni... IN prehod s križišč...


Ljuba Ženska,
lepo pozdravljena!


Ponoči sem sedela na balkonu, uživala občutek svežine, ki jo prinese noč, in pomislila, kaj nam je v teh dneh vsem skupno: VROČINAAAAA! :)

Se že namakaš v kakšni sveži reki, morju ali jezeru,
ali te dopust še čaka?

Pred dnevi smo praznovale SOLSTICIJ*; podale smo se na Ptuj, kjer je Romana Ercegović praznovala 20. letnico svojega obrednega gledališča. 


Ko sem gledala utrinke Romanine Poti, sem jo doživljala kot zgodbo vseh žensk: Popotovanje na katerega se podamo, da bi se SPREJELE; sprejele svoje ranljivosti in strahove, si dovolile izraziti krik besa ali obupa, ko nas življenje stisne v kot,
zmogle priti iz podzemlja in zaobjeti ŽIVLJENJE.

Zmogle ljubiti, da smo Ženske.
Brez sramu.
Srčne. Divje. Seksualne.
Igrive.

Toliko ukročenosti ženskega duha se je zgodilo v preteklih stoletjih;
kot bi z zanikanjem Magdalene, postale zanikane vse Ženske.
Ampak dogaja se PREPOROD. 


Vsaka od nas, ki se drobec za drobcem osvobodi svojih ujetosti,
doprinaša skupnemu Preporodu.


In potem, je kot iz pradavnine, pokukal Magdalenin Duh.
Ko je Romana delila rdeče Vrtnice - rožo, ki je povezana
s sestrstvom Vrtnice in Magdaleno, smo jo uzrle.


Poglej v levi kot. 🌹


Magdalena in jaz...
Ko sem se pred sedmimi leti odzvala klicu Magdalene*, nisem vedela kam me bo peljala, a klic je bil močan, in tako sem šla v Francijo, na kraje,
kjer je Magdalenin duh še danes močno prisoten.

Srečanje s temi kraji kraji in učitelji, ki sem jih srečala na Poti, so me spodbujali, da stopim naprej, da delim starodavna znanja;
da se neham skrivati.
Da postanem vidna. 

Vedela sem, da moram globje prisluhniti temu Križišču. Leto za menoj je bilo težko in stresno. Sredstva za kulturo so se ukinjala; vrata igralskih sodelovanj zapirala; uradno smo temu rekli kriza.

Vedela sem, da si potrebujem globlje prisluhniti in tako sem se podala na Vipassano, v desetdnevno tišino:
da prisluhnem; kaj so iluzije uma in kaj je resnica.
Da prisluhnem, kaj bom delila, ko spregovorim.

Po desetih dnevih sem stopila na plano PREROJENA!
Čutila sem jasnost in ljubezen, in tako se je rodil prvi obred: SING YOUR BIRTH SONG.
Poj svoj Dušno Pesem.

⚜️🌹 Sedaj, sedem let kasneje se vračam k Njej* v Francijo,
na njene svete kraje. Ponovno grem na Vipassano - na deset dnevno tišino.

In ko PREROJENA pridem nazaj, 
se snidemo na Magdaleninem kroguREZERVIRAJ si 27.7. 2019. Podrobnosti ti še pošljem: Če želiš biti prva obveščena se prijavi  na spodnjem gumbku.

🌹⚜️ ☥ MAGDALENIN KLIC - bodi prva obveščena ⚜️ ☥ ☾ 🌹



✨1. OBLETNICA KAR USTVARJAM ✨
OSEBNA SPOROČILA ORAKLJA*
Na Magdalenin praznik bo točno eno leto, kar sem naredila prve readinge, prva sporočila ORAKLJA*. Spomnim se, kakšna ganjenost je bila v meni, ko sem razprostrla Oltar, izrekla molitve in se povezala z energijo sporočila,
ki je želelo priti v ospredje.

Prva prijavljena na sporočilo je bila ravno v svetem kraju MAGDALA v Izraelu. Sinhonost, naključje, blagoslov?
Ja, vse to sem čutila.


In pa hvaležnost, da lahko opravljam tako sveto delo, da te podprem, ko potrebuješ vodstvo, da ti predam sporočila,
ki te bodo podprla, da si bolj zaupaš!

Če si Križišču ALI potrebuješ vodstvo in usmeritev, so odprte prijave na julijsko
 branje Sporočil Oraklja. Naj te podpre pri tvojih odločitvah. Prihodnje branje v avgustu. Prijave do 30.6.2019.
Podrobnosti
 klikni tukaj...

Prijaviš s klikom 
na VIJOLIČNI gumbek. 👇👇👇
☽ ⚜️ PRIJAVA NA OSEBNO SPOROČILO ORAKLJA* ⚜️ ☾


Prvi readingi ob Magdaleninem prazniku, 2018
P.S. RAKICE IN LEVINJE
Če si pred rojstnim dnevom, ali pa ga boš imela v prihodnjih 52 dneh, si v obdobju, ko se ti cikel zaključuje. O tem sem pred časom pisala tukaj.
V Solsticijski izdaji REVIJE ANIMA, ki se posveča Telesu, kot mediju za vstop v nezavedno si lahko prebereš moj članek: Pokopana v osrčje zemlje, da bi se naučila živeti! Tematika članka je izkušnja šamanskega obreda Srečanje s Smrtjo in ponovnega rojstva. Revijo lahko kupiš v Konzorciju, če si Ljubljančanka. :) 
Ali pa jo naročiš tukaj... 
Anima
Članek
Članek

Ne pozabi biti nežna ter prijazna s seboj, 

še posebej sedaj v sezoni Mrkov.
In če potrebuješ dodatno podporo in usmeritev mi vedno lahko pišeš.
Vedi, da navijam zate!
Z ljubeznijo, Suzana